Ons zoontje (net 1 jaar) voelt zich niet lekker. Hij was al de hele middag huilerig en rond etenstijd begon hij heel hard te huilen en wist hij zich echt geen raad met zichzelf. Volgens mij had hij ook lastig stoelgang, want hij zat steeds heel moeilijk te persen. Ik heb hem lekker bij mij laten drinken. Een paar keer moest hij tijdens het drinken ineens heel hard huilen, alsof hij pijn had. Echt sneu. Uiteindelijk is hij aan de bors in slaap gevallen. Ik was al samen met hem op ons bed gaan liggen. Nu ligt hij dus te slapen. Fijn voor hem! Maar hij heeft ook een poepbroek en hij was al wat rood en schraal, zag ik toen ik hem eerder vanavond een schone luier gaf. Wat zouden jullie nu doen? Nog even laten slapen of toch maar verschonen? Hij moet hoe dan ook uiteindelijk naar zijn eigen bed, want ik kan hem niet alleen laten op ons bed.
Ik zou hem verschonen. Ik verschoon onze dochter regelmatig nog 's avonds als wij naar bed gaan omdat die luier soms dan al bomvol zit. Laat haar dan wel in bed liggen, is even slecht voor je rug maar meestal wordt ze niet al te wakker..
Tja, het moet er toch van komen hè. Dan inderdaad misschien maar liever gelijk. Ik vind het alleen zo zonde om hem nu wakker te maken. Hier lukt het verschonen helaas nooit zonder dat hij wakker wordt. Ik denk dat ik hem maar wel even een zetpilletje geef en dan maar hopem dat hij straks weer goed kan slapen. Zelfs nu hij slaapt hoor ik dat zijn ademhaling nog niet helemaal rustig is.
ik verschoon op dat soort momenten echt...dan maar ff wakker maken maar met een vieze luier is het echt niet prettig! maar denk dat je kindje nu al weer fris in bedje ligt haha! ons ukkie is altijd zo wanneer hij tandjes krijgt. nooit uitslag alleen dan en veel (dunne) poep (4 keer op een dag).en huilen bij het drinken...
Ik zal het ook gelijk ff doen... Meteen zetpilletje in als ie verhoging heeft! Kan ie daarna lekker in zn eigen bedje Succes!
Mwah, fris op bed. we liggen weer samen op ons bed. Operatie schone luier volledig mislukt, haha. Ik dacht: ik verschoon hem inderdaad op ons bed, dat scheelt alweer een keer verhuizen. Dan kan hij vanaf ons bed gelijk naar zijn eigen bed ipv via de commode. Nou, helaas. Ik dacht dat ik alkes bij de hand had, maar er zat nog meer 1 billendoekje in de box. Ik moest dus alsnog verhuizen.... Met een kind met poepbillen en zijn luier al uit. De lamp op de kinderkamer is kapot. Ik kan best in half-schemer een luier verschonen en zalf smeren. Maar ik had nog nooit een zetpul gebruik en kreeg het ding niet uit de verpakking. Dus weer met een huilend kind terug naar onze kamer om dat toch maar in het licht te doen. Inmiddels was hij, zeker na het indoen van de zetpil, zo overstuur da het aandoen van de schone luier een soort worstelpartij werd. Arm kind! Dus zodra we klaar waren heb ik hem gelijk weer aangelegd, dat is in deze situaties echt de enige manier om hem weer rustig te krijgen. Dus hier liggen we weer... Hij ligt al met één arm in zijn slaapzak. Ik denk dat hij zich wel weer in slaap drinkt. Dan kan ik hem daarn hopelijk overleggen. Hoe lang duurt het voor een zetpil werkt?
Aah! Niks lekkerde dan mama's borst...! Een zetpil werkt meestal best snel, dus op hoop van zege. Hoop dat ie snel in dromenland is!