last van rozerig slijm,wat is dat?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door esther1975, 5 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1975

    3 mrt 2006
    65
    0
    0
    Hoi hier ben ik weer.Ik heb een paar vraagjes,en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

    Vanmorgen ging ik naar de toilet,en bij het plassen kwam een stukje rozig slijm toen ik afveegde.
    Ik heb geen last van afscheiding,maar wel last van zeurderig gevoel onderin mijn buik.
    Wat kan dit zijn?
    Als je ongesteld ben geweest(nu bijna twee weken geleden)kan je dan alsnog
    zwanger zijn?Want mijn cyclus loopt ook heel lang anders,na mijn zwangerschappen.Nu zit er namelijk altijd 5 weken tussen voordat ik ongesteld wordt.Voor mijn zwangerschappen zat er precies 4 weken tussen zoals dat hoort.(denk ik)
    Ik hoop dat je me kan helpen,en zit er een klein kansje misschien in dat ik toch zwanger ben of moet ik dit uit mijn hoofd zetten.(soms lees je van die aparte verhalen,vandaar)
    Groetjes van esther1975.
    Ik hoop dat je me kan geruststellen,en alvast bedankt
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Esther,

    als het een normale ongesteldheid was, zoals je gewend bent, dat wil zeggen de normale hoeveelheid rood bloedverlies gedurende een paar dagen, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je toen al zwanger was.
    Je cyclus kan verschillen in lengte, de ene keer 4, de andere keer 5 weken.
    Dat je nu wat roze slijm verliest, hoeft niets te betekenen. Het kan zijn dat je nu in de vruchtbare periode zit, dan verlies je vaak wat meer slijm, de kleur roze kan duiden op een klein vaatje dat is geknapt, niets om je zorgen over te maken.

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina