Phantasialand - graag advies!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf21, 19 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Hoi,

Wij willen maandag naar Phantasialand Wintertraum gaan, maar nu gaat het waarschijnlijk regenen.
    Dus nu twijfelen we: maandag met regen, of morgen met kans op grote drukte.
    Wie van jullie heeft ervaring met op zondag naar dit park gaan? Is het heel druk of valt het mee?

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ik denk dat het maandag (kerstvakantie) niet veel rustiger is. Ik ben er regelmatig op een zaterdag of zondag geweest. Ik vond de drukte wel meevallen. Je moet wel even wachten bij attracties, maar gaat best snel!

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

Veel Duitsers hebben maandag nog geen kerstvakantie, dus de drukte zal maandag aanzienlijk minder zijn dan zondag.

Mooi weer op een zondag betekent automatisch HEEL druk.
    Wij vermijden het park op zondag. Het is een heel compact park waardoor het snel druk is.

4. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    ik zou maandag gaan. op zondag is het daar ontzettend druk. wij zijn er 1 keer geweest maar we gaan nooit meer. het is een mooi park maar als rolstoeler mag je vrijwel nergens in.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik ga altijd op een zondag, drukte is dan heel sterk afhankelijk van het weer. Twee maanden terug regende het af en toe en was de wachttijd hooguit 15 minuten. Leuk park, veel plezier!!!!

Deel Deze Pagina