Hoi, Wij willen maandag naar Phantasialand Wintertraum gaan, maar nu gaat het waarschijnlijk regenen. Dus nu twijfelen we: maandag met regen, of morgen met kans op grote drukte. Wie van jullie heeft ervaring met op zondag naar dit park gaan? Is het heel druk of valt het mee?
Ik denk dat het maandag (kerstvakantie) niet veel rustiger is. Ik ben er regelmatig op een zaterdag of zondag geweest. Ik vond de drukte wel meevallen. Je moet wel even wachten bij attracties, maar gaat best snel!
Veel Duitsers hebben maandag nog geen kerstvakantie, dus de drukte zal maandag aanzienlijk minder zijn dan zondag. Mooi weer op een zondag betekent automatisch HEEL druk. Wij vermijden het park op zondag. Het is een heel compact park waardoor het snel druk is.
ik zou maandag gaan. op zondag is het daar ontzettend druk. wij zijn er 1 keer geweest maar we gaan nooit meer. het is een mooi park maar als rolstoeler mag je vrijwel nergens in.
Ik ga altijd op een zondag, drukte is dan heel sterk afhankelijk van het weer. Twee maanden terug regende het af en toe en was de wachttijd hooguit 15 minuten. Leuk park, veel plezier!!!!