Efteling of Drievliet

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sulley, 5 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Hoooooi allemaal :)

Onze zoon word 9 deze maand en nu mocht hij kiezen of zijn verjaardag vieren of dagje weg naar zijn keuze. Hij wil graag een dagje weg. Nu heeft hij een aantal parken opgeschreven maar omdat we met onze dochter van 1.5 zitten komen de Efteling en Drievliet het beste uit.
    Efteling zijn we al paar keer geweest, Drievliet wij nog nooit maar hij 1 keer met schoolreis.

Planning is voor a.s zondag en we dachten zelf aan de Efteling is gewoon mooi park maar denk dat het erg druk is waardoor ze weinig kunnen doen. Maar weet ook de drukte van Drievliet niet... iemand een tip welke van de 2 we moeten kiezen :)

2. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Dan zeg ik Drievliet.
    Niet al te groot park maar groot genoeg om je een dag te vermaken.
    Regelmatig in het weekend geweest maar nog nooit lange wachtrijen gehad.
    Voor de kleinsten ook een leuk kindergedeelte voorin het park.

3. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ik zelf ben fan van de efteling, alleen denk wel dat zondag heel druk is. Wij gaan bij voorkeur door de week als studiedag is.

4. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Bedankt voor jullie reacties!

Bij ons zijn alleen de weekenden een optie momenteel. En de efteling is ook super leuk! Maar denk dat we toch voor Drievliet gaan! Dank jullie wel

5. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Wij gaan nooit in het weekend naar de Efteling. Veel te druk. Ga aan het begin van de week. Heeft je kind niet een keer vrij ivm een studiedag?

Op de website van de Efteling zit een schema met drukke dagen!

Sulley vindt dit leuk.
  6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.133
    113
    Ik zou niet in het weekend naar de Efteling gaan. Geen idee hoe de drukte is bij Drievliet op zondag, maar daar zou ik dan eerder voor kiezen.

Sulley vindt dit leuk.
  7. Sulley

Sulley Actief lid

16 jun 2016
    469
    289
    63
    Nee tot aan de zomervakantie zijn er geen studiedagen meer, pas volgend schooljaar en dat vinden we te lang om als cadeau te doen dan. Zoals het er nu uitziet wordt het idd Drievliet.

Deel Deze Pagina