Wie van jullie heeft ervaring of tips, ik zie door de bomen het bos niet meer Half juli, ongeveer 10 dagen Vliegtuig 1 volwassene, 1 kind van 8 en baby van dan bijna 1 jaar. Appartement of familiekamer (in elk geval 1 aparte slaapkamer) Spanje, op korte transferafstand van luchthaven. All inclusive Leuk zwembad, liefst met glijbaan of aquapark in de buurt en genoeg te doen voor meid van 8. Op loopafstand van strand en centrum. Budget: niet te duur, liefst rond de 1500, maximaal 2000? Kom maar op
Mallorca.. wij zaten met toen een baby van net 1 in Alcudia hotel heette als ik mij niet vergis alcudia garden
Idd mallorca en dan playa de palma santa ponsa... Hebben geen lange trasfer tijd. Mnorca is een kindereiland bij uitstek. Heb helaas geen voorbeelden van complexen maar dan kun je beetje die ruchting uitzoeken
Hotel Barcelo Pueblo in Menorca. Niet lang vliegen, en het hotel ligt maar op enkele km's van de luchthaven. Wij hadden daar een familiekamer. Dat zijn eigenlijk 2 aparte kamers waar ze een deur tussen hebben gezet. Je hebt dus ook 2 badkamers Dat was dus een enorm ruime kamer. En super leuk hotel! Het zwembad aan het hotel zelf is niet zo leuk voor kinderen, maar 100 meter naast het hotel ligt nog een zwembad wat super leuk is voor kinderen! En ook daar kan je genieten van de All In. Ik weet alleen niet of dit in je budget past. Ik weet het niet meer exact, maar ik gelook niet dat wij zo super veel betaald hadden.