vlucht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marianne, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Hallo,

    Wij gaan de 3e week september naar Zweden voor een weekje visite bij mijn ouders. Voorheen gingen me met z'n 2-en en nu heerlijk met z'n 3-tjes!

    Maar, wat mag je meenemen qua voeding in je handbagage? Wij vliegen rond 18.30 uur en rond 18.00 uur heeft Ruben altijd warm eten. Mag je dat ook meenemen?
    Mag je Nutrilon opvolgmelk meenemen in je koffer of moet je het perse in het land zelf kopen?

    Hoop dat jullie me kunnen helpen.

    Liefs Marianne
     
  2. MaMa WeN

    MaMa WeN Lid

    2 jul 2007
    47
    0
    0
    kapster
    ik geloof dat je 100ml vloeistof mee mag nemen,en in je koffer mag wel opvolgmelk hoor geloof dat je ok wel eten voor hem mee mag nemen anders zou je eens op de site van de vliegmaatschappij moeten kijken daar staan ook nog wat dingen op want volgens mij is het voor babyvoeding weer wat anders

    succes!

    groetjes
     
  3. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Voor baby's maakt het niet uit, als je kan aantonen dat het echt babyvoeding is, dan mag je onbeperkt meenemen.
    Deze info staat bij KLM:

    Vanaf 6 november 2006 gelden er andere regels voor wat u mee mag nemen in de handbagage. Vloeistoffen, gels en spuitbussen in de handbagage mogen alleen in kleine hoeveelheden van max. 100 ml per stuk worden meegenomen. Ook dienen vloeistoffen in een doorzichtig plastic zakje vervoerd te worden.

    De nieuwe regels gelden voor vloeistoffen zoals water en andere drankjes voor consumptie. Ook geldt het voor gels, pasta’s, lotions en de inhoud van spuitbussen. Toiletartikelen zoals tandpasta, scheerschuim, haargel, lipgloss en crèmes vallen dus ook onder de nieuwe regels.

    Dit zijn de regels voor vloeistoffen in uw handbagage:
    De nieuwe regels gelden voor vloeistoffen zoals water en andere drankjes voor consumptie. Ook geldt het voor gels, pasta’s, lotions en de inhoud van spuitbussen. Toiletartikelen zoals tandpasta, scheerschuim, haargel, lipgloss en crèmes vallen dus ook onder de nieuwe regels.
    U kunt alleen nog vloeistoffen en gels meenemen in verpakkingen van niet meer dan 100 milliliter.
    Deze verpakkingen mogen alleen worden meegenomen in een hersluitbaar doorzichtig plastic zakje.
    Per persoon mag één doorzichtig plastic zakje worden meegenomen.
    Het doorzichtige plastic zakje mag niet groter zijn dan 1 liter en kunt u van huis meenemen.

    Drie uitzonderingen voor vloeistoffen die u wel mee kunt nemen:
    Babyvoeding voor gebruik tijdens de reis

    Medicijnen voor gebruik tijdens de reis
    Speciale dieetvoeding voor gebruik tijdens de reis
     
  4. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Oke, hier heb ik wat aan!

    Dank je wel!
     
  5. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

Deel Deze Pagina