je ideale relax vakantie...met kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Alita, 31 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

We willen er even tussenuit met zijn viertjes. We hebben een moeilijke tijd achter de rug en zijn eigenlijk nooit op vakantie geweest.

Maar nu hebben we eindelijk de kans om te gaan. Nu willen we wel een heerlijke vakantie krijgen! We houden van wandelen .... zee.....cultuur......van alles ondernemen. We zoeken een beetje die middenweg...ik hoef geen all-in omdat ik niet de hele dag op het complex hoef te hangen....maar een apartement lijkt me wel iets...

Wie weet de ideale relax vakantie als je even op adem moet komen na een zware tijd.

Groetjes Cindy

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wij gingen vroeger met mijn ouders altijd naar het Gardameer in Italiƫ. Daar heb je mooie hotels en appartementen en je kunt er goed wandelen en heb genoeg bezienswaardigheden in de buurt. Is alleen niet in de buurt van de zee maar aan het meer is het ook goed vertoeven... Kijk anders eens op sunweb of vrijuit.. daar hebben wij vaak mooie vakanties uit gehaald

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Gardameer idd heerlijk maar geen zee maar wel een prachtig meer en schitterende omgeving op vrijuit staan veel familie campings en parken

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja gardameer lijkt me ook prachtig!!!!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij gaan naar Porlezza, aan het meer van Lugano. Ook een prachtige relaxomgeving.

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik ga eens kijken...dank je voor je tip!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Een tip: als je naar het gardameer gaat, het zuiden is heel toeristisch en het noorden wat rustiger. Wij zijn vorig jaar geweest in de bouwvak (kan helaas niet anders) en als we de camping afreden, stonden we in de file..

8. Alita

Alita Niet meer actief

oh nee dat is absoluut niet fijn dan! Ik hou eigenlijk ook niet zo van drukte....misschien kunnen we dan beter een niet zo`n toeristisch plekje zoeken he...

Deel Deze Pagina