Over 2 weken gaan we voor het eerst vliegen met mijn zoontje. We zijn van 16 tot 21u in de lucht. Hij zal dus moeten avondeten in het vliegtuig. Maar wat is nou handig? Ze verkopen geen warme maaltijden aan boord, alleen broodjes en snacks. Smiddags moeten we om 12u vanuit huis weg, thuis warm eten is dus niet echt een optie. Mijn zoontje lust geen rauwkost, dus dat meenemen werkt ook niet. Zouden ze een potje olvarit voor me willen opwarmen als ik dat meeneem? Zou ik opvolgmelk kunnen meenemen? Of doen ze alleen voor hele kleine babies flesjes opwarmen?
Ik zou niet te moeilijk doen en gewoon broodjes of krentenbollen ofzo meenemen . Voor een keertje maakt dat toch niet uit. Of inderdaad een potje, maar geen idee of ze dat voor je opwarmen, vast wel, maar heb er geen ervaring mee.
Ik zou hem gewoon een boterham en wat fruit geven, een keertje geen warm eten is toch geen probleem. Lekker makkelijk doen hoor
Ze willen heus wel een potje opwarmen, maar echt handig is het niet. Ik neem idd altijd broodjes/krentenbollen/eierkoeken o.i.d. mee. Daarnaast een lekker koekje of snoepje en het is zo voorbij. Veel plezier!
Potjes opwarmen gaat heel lastig, maar wordt wel gedaan. Het moet alleen au bain marie..... met 90C water. Dus je begrijpt dat het niet heel snel gaat en warm wordt..... Gewoon brood meenemen, veel makkelijker en voor jezelf veel handiger. Succes!