Volgens mij zit het er weer aan te komen??? Is er dan ook korting op merk producten als bijvoorbeeld lodger?
volgens mij altijd in september, maar dat heb ik van horen zeggen (dit is ook mijn eerste zwangerschap, dus ik heb ze ook nog niet meegemaakt!)
In september weer. Welke datum precies durf ik niet te zeggen. Ik heb 2 jaar terug ook een lodger bunker gekocht met de korting.
Alleen bepaalde merken niet meer toch? Heb ik eens gehoord. De bugaboo en stokke niet ofzo? Maar ik weet het niet zeker! Ik weet ook niet wanneer die dagen weer zijn, maar ben wel benieuwd!
Stukje terug lezen en dan even omzetten naar 2011 Denk dus dat ze dit jaar vanaf woensdag 21 september zullen zijn
Ja geloof dat dat de eerste x dit jaar bijna alles behalve op de donkey was.. Kun je dan op de site kijken dat staat daar duidelijk op
Ik was zaterdag bij prenatal en de verkoopster vertelde dat het de laatste woensdag van september begint. Dat zou dan de 29e zijn als ik het goed heb Weet er iemand of prenatal ook de lodger wrapper cotton verkoopt? Ik zag op de site alleen de fleece...
Hoi, tegen mij is ook gezegd vanaf de woensdagmiddag 28-9-11 17 uur.. wij hebben al enkele spullen besteld en mogen dan komen afrekenen, wel handig...
Volgens mijn zijn die dagen 28 september tot 2 oktober. Hoe ik dat weet onze gemeente geeft een vergunning af voor het plaatsen van een baby opblaaspop voor die dagen.