hoofd rechtop houden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noor83, Jun 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor83

Noor83 Actief lid

Jun 12, 2008
    186
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje is nu 14 weken en hij kan nog niet zelf zijn hoofd rechtop houden. Is dit normaal? of moet ik me zorgen maken. Hij kan het wel al een beetje, maar nog niet echt goed.

Groetjes

2. maatje

maatje Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    1,267
    0
    0
    Duiven
    Mijn dochtertje kon dat ook niet zo goed. Nu is ze 4 maanden en gaat het steeds beter. Wij hadden voor haar ook fysio ivm voorkeurs houding. Daardoor legde we haar veel op de buik. Juist op het moment dat ze niet meer willen en boos worden beginnen ze pas met oefenen. Heeft hier super goed geholpen.
    Succes ermee.

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

Jul 25, 2008
    1,945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Ik merk nu (Jayro is 15 weken) de laatste week ontzettende vooruitgang. Hij kan op 1 arm getild worden (wel nog iets voorzichtig natuurlijk) en hij komt in de wagen een heel stuk omhoog om te kijken. Het erge 'wiebelige' is er vanaf. Ik heb hem vandaag ook eens andersom in de draagzak gezet een klein stukje, en dat gaat prima, hij zit heerlijk met z'n hoofd draaiend om zich heen te kijken.
    Op z'n buik heeft hij nog een hekel aan en dat vertikt ie gewoon, maar ja, zolang zn nekje maar wel steeds sterker wordt toch?
    Dus wij hebben even niet gelet op wat het CB wil en vindt enzo, het gaat zo ook prima ;)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik hoef ook niet te proberen mijn meisje op haar buik te leggen, vind ze niks maar ze wordt inderdaad wel langzaam sterker in haar nekje, ze heeft nog wel steun nodig hoor maar we zien vooruitgang ;)

Share This Page