Hallo, Misschien dat iemand van jullie weet waar ik dit kan vinden. Die kleine meid is op het moment zo aan het kwijlen, gaat dwars door alle slabbetjes heen. Door dit en het spugen heb ik een enorme was steeds Nu ben ik op zoek naar slabbetjes met een plastic achterzijde. Zodat het kwijl wel door het stof word opgenomen maar dat niet alsnog haar shirt nat word. Iemand die weet waar ik zulke kan kopen? Groetjes Debby
ik heb ze wel eens bij de wibra zeeman enz gekocht nog een tip je kunt ook een grote zakdoek of een theedoek om doen en een paar keer dubbelslaan
Toevallig zag ik die deze week liggen bij de Hoogvliet. Was een pak met voor elke dag een slab (dus maandag tot en met zondag) voor 5,99. Bij de H&M hebben ze volgens mij ook slabben die helemaal van plastic zijn. Groetjes Rosa
Hans Textiel had ze. Ik ben er vorige week nog geweest voor nieuwe, maar ze waren op........... Dat waren echt slabbetjes met textiel aan de voorkant en plastic aan de achterkant. Echt superhandig.
ons zoontje kwijlde ook enorm. hij doet het nu nog steeds maar veel minder. je hebt slabbetjes met een niet zachte plastic. na een paar keer gebruiken en wassen scheurt het plastic. ik vind oa sillybillyz goed. je hebt ook hele goeie slabbetjes (met zacht plastic) op de site baby-walz. ik heb idee dat die slabbetjes met zacht plastic lang mee gaan.
ik heb er van de week zelf 1 gemaakt van een regenpak en een handoek ...ik kon ze nergens vinden ...wel helemaal plastic maar mijn ukkie spuugt zoveel dat het dan alsnog in zijn kleertjes zou komen
hallo, heb de slappers van de zeeman geprobeerd , maar ze zijn vaak te kort en gaan na een paar keer wassen al weer kapot,het plastic dan he. Nu raadde mij iemand de sillybillys aan, nou ik vind ze GEWELDIG! Jelle kwijlt heel erg veel en nog niet een truitje was daarna nog nat. Je kunt ze in bijna elke babywinkel krijgen,of op www.babywalz.com veel succes! Groetjes jeannette