Hey meiden, Mijn zoontje is nu 8 maanden en eigenlijk altijd al een onrustige slaper geweest. Al vanaf het begin is hij erg aan het kreunen en persen in zijn slaap. Toen hij andere voeding kreeg (ivm koemelkallergie) en medicatie tegen verborgen reflux ging het stukken beter. Echter sinds een maand of 2 is het weer foute boel. Hij slaapt als een roosje maar begint elke nacht rond 3 uur (en nu dus met de klok een uur terug om 2u) te kreunen en te steunen in bed. Hij huilt niet ofzo en kan dit gerust volhouden tot 8u, maar ik slaap er niet door. De babyfoon gaat al uit snachts maar dan nog hoor ik hem. Ik slaap dus maar 3 uurtjes per nacht ofzo. Het gekke is dat hij supervrolijk is ondanks dit onrustige slapen. Ze zeggen wel dat een baby alles in de nacht verwerkt maar zo extreem??? oke, het is een ondernemend mannetje, maar toch........... HErkent iemand dit???
ik denk dat hij gewoon droomt en zijn dag verwerkt en dat er niks mis mee is. anders merk je dat snel genoeg aan zijn stemming. en de reden dat jij er waarschijnlijk wakker van ligt, is omdat je je zorgen maakt. als je weet dat het okee is, raak je vanzelf gewend aan het geluid (heb je ook de deuren dicht tussen de kamers? dat hebben wij wel en dat scheelt enorm! onze meid heeft snachts ook zo'n momentje.
ik ben ook niet zo zeer bang dat er iets mis is met hem hoor. Meer..........hoe kom ik ervan af Ik heb nu 2 avonden hem geen televisie laten kijken (als ik de laatste fles geef staat de tv altijd aan en daar kijkt hij dan ook min of meer naar) en......al 2 nachten geen gekreun en gesteun! weet niet of het verband heeft hoor, maar wel de moeite waard om te proberen! Maar misschien moet ik me er ook voor afsluiten........lig er toch elke keer wakker van, ook al weet ik dat hij lekker ligt te slapen MAar dat gaat lastig
die van mijn bezig met zijn kiezen en hoektanden.hij doet dat ook.zachtjes kereunen in zijn slaap als hij omdraait.soms is hij ook helemaal wakker en huilt hard. heel zielig. ik geef hem zetpil tegen pijn.