Hallo dames, Ik lag vandaag met mijn muppie lekker in bed te rommelen en spelen. We hadden een boekje gelezen en lagen nu naast elkaar op onze zij, elkaar te bestuderen. Plotseling kwam er een heel warm, kalm en fijn gevoel over me heen. Ik dacht nog: "Kijk nou wat een schoonheidje, mijn dochter. Wat voel ik me warm van binnen. Is dit nu hoe het voelt om gelukkig te zijn? [-o< ... " Ik was nog niet klaar met denken en genieten, of ik zie mijn dochtertje over mijn schouder omhoog kijken (naar (n)iets) en op haar gezichtje verscheen de meest stralende glimlach die ik ooit gezien had. Ze rolde zich vervolgens op haar rug, richtte haar ogen ten hemel, begon te spartelen zoals ze ook doet wanneer ik haar 's ochtends uit bedje ga halen, en doet vervolgens haar hoofdje een beetje opzij terwijl ze haar oogjes dichtknijpt en kirt het uit van het lachen! Daarna weer opnieuw! Ze kijkt weer omhoog vol plezier, doet dan weer haar hoofdje opzij terwijl ze haar oogjes dichtknijpt (doet ze ook als ik met haar stoei) en weer brult ze het uit van het lachen. Dit gebeurde een paar keer achter elkaar. Ik lag ernaast en werd helemaal vergeten. Toen volgde ze met haar ogen weer terug naar de plek achter mijn schouder, glimlachte nog eens en begon te babbelen en te lachen. En plots .... was het over .... En toen kroop ze lekker tegen me aan, greep nog 1 keer in mijn lip (die was ze immers aan het bestuderen voordat we "onderbroken" werden), rolde zich in de foetushouding en viel als een prinsesje in slaap. Maf dit! Ik weet zeker dat dit haar opa was.
mooi is dat he. Ik zie ook regelmatig dat Dano interactie heeft met iemand die ik niet kan zien. prachtig om te zien. er zullen mensen zijn die zeggen nee dat is toeval een baby kijkt dan nog niet gericht. maar wij weten beter
waaauuww kippe(n)vel! Wat een supermooie ervaring! 'Opa' is jouw vader? of die van je man? Wat een geweldig en bijzonder idee moet dat zijn geweest...en wat zal hij trots naar jullie gekeken hebben! Liefs Mirjam
Ik ben met my bij een medium geweest, en ze schijnt een nieuwetijdkindje te zijn.(zie internet). Kinderen staan er zowiezo open voor om "dingen"te zien, maar Amy schijnt echt paranormaal te zijn... Aan de ene kant een beetje eng(ik geloof er zelf wel in hoor!) maar aan de andere kant ook heel mooi, we zullen proberen haar zo goed mogelijk te begeleiden.
ik ben zelf ook een nieuwetijdskind, maar dan van een oudere generatie. t belangrijkste advies wat ik je wil geven, is neem haar serieus. je mag dan misschien niet alles begrijpen, maar probeer er wel zoveel mogelijk voor open te staan.