Kreunen in draagdoek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bellabella, 20 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    Kreunt jullie baby ook zoveel in de draagdoek/bondolino? R. slaapt heerlijk en wil eigenlijk niets anders maar hij kreunt zoveel erin. Hij is erg content en sputtert nooit tegen ofzo als ik hem erin doe, maar dat kreunen ken ik dus niet zo goed.
    Nou moet ik zeggen dat het sowieso een soort van lammetje is, want als hij in bed ligt en hij wordt wakker dan maakt hij een soort mekker geluid en kreunt dan soms ook. Bekend bij iemand?

2. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Mijn dochter heeft de eerste weken in haar slaap alleen maar gekreund! Het leek wel of ze heel de nacht lag te poepen :D
    Maar is ook weer over gegaan en op een gegeven moment dacht ik 's nachts; hee het is stil?

Dus hier was er verder niets aan de hand..

3. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Mijn dochter kreunt als ze het niet naar haar zin heeft of zich niet zo lekker voelt. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor jouw kindje ook geldt natuurlijk. Probeer gewoon wat dingen uit; als hij kreunt, probeer hem af te leiden oid totdat het kreunen ophoudt. Dan kom je er een beetje achter wat het bij hem betekend.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoe oud is je kindje en hoe zit die in de doek? Zit hij strak genoeg, niet ingezakt? Beentjes niet geforceerd? Want eigenlijk is kreunen dus geen goed teken bij babies.

5. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    suusjuh: dat begreep ik dus ook, maar hij huilt echt nooit, ik heb de doek strak en zit lekker en hij valt echt gelijk in slaap en wordt boos als ik hem er uit haal. Maar hij kreunt en "mekkert" dus ook geregeld in zijn cosleeper...

6. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.082
    1
    0
    Gooi
    O ja, hij is nu 3.5 week maar heeft het eigenlijk vanaf het begin af aan.

Deel Deze Pagina