Heeft iemand deze vtech babygym: Als hij op de stand staat met het gezichtje en je aan de kikker trekt hoor je 2 liedjes. Een is 'in een groen groen groen knollen knollenland', de andere ken ik niet...! We vinden het leuk om de liedjes samen met onze zoon te zingen dus wie kan ons de tekst vertellen!?
Laat je het weten welk liedje het is? Zitten wij hier straks een heel verkeerd liedje te zingen haha!
Hahaha, nou ik ben er inmiddels achter dat de liedjes gewoon in de handleiding staan. En dat we een heel verkeerd liedje zitten te zingen hier 😂😂 Here we go round the mulberry Bush, moet t zijn. Engels liedje dus wij blijven gewoon papegaaitje leef je nog zingen 😁
Ohw ja k heb hem erbij gepakt nou zie ik het ook! Haha! Dat liedje ken ik ook niet. k moet zeggen dat ik veel andere liedjes nog nooit heb gehoord, zoals 'klap eens in je handjes' en 'zagen zagen' ... k ga zelf eens een poosje met dat ding spelen haha! Wel jammer dat er onbekende engelse liedjes bijzitten. Juist zo leuk de nederlandse kinderliedjes!