Kreunen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rosibor, Sep 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosibor

rosibor Lid

Aug 11, 2006
    12
    0
    0
    jurist
    Leidschendam
    Hallo,

mijn meisje kreunt iedere keer voordat ze echt wakker wordt. ze maakt dan van die beer- geluidjes, heel schattig, soort grommen- kreunen. Daarbij strkt ze zich helemaal uit en perst ze ook nog. Nou las ik dat kreunende baby's in de risicogroep voor wiegendood zitten, dus ik schrok me rot. Herkent iemand dit? Ik ga zometeen wel de huisarts bellen, mara ik vroeg me af of jullie dat ook hebben meegemaakt.

2. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Noa doet precies hetzelfde..! Maar ik heb nog nooit gehoord dat ze dan in een risicogroep zitten voor wiegedood. Plaats je het antwoord van je huisarts ook hier? Ben wel erg beniewd naar het antwoord namelijk.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Daan doet ook kreunen net voor dat hij in slaap valt. eerst altijd kreunen dan 2x niesen en dan slaapt hij haha.
    Met wakker worden is het eerst kreunen dan even een min brabbelen en dan krijsen

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hier hadden we dat kreunen ook
    maakte me er toen om diezelfde reden ook ongerust over...
    ons zoontje deed het zo hard dat ik er de hele nacht geen oog van dicht deed...volgende dag naar de huisartsenpost gegaan (het was koninginnedag) en bleken het gewoon kampjes te zijn...na dat ff aangekeken te hebben besloten om druppels van daro te geven (venkeldruppels) en geen tot weinig last er meer van gehad..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,100
    3,879
    113
    Ja, hier hetzelfde. Robin kreunt ook altijd bij het wakker worden en uitrekken, maakte me ook wat zorgen, maar geloof toch dat het normaal is. Volgens mij moet je je meer zorgen maken als ze gewoon goed wakker zijn en kreunen, dan kunnen ze pijn hebben.

6. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    Meiden,maak je hier maar geen zorgen over.
    Fenneke heeft dit ook gedaan en het zijn inderdaad krampjes.
    Daar groeien ze vanzelf overheen!
    No worries 8)

7. stamboom

stamboom Bekend lid

Nov 17, 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Lotte kreunde ook veel, met name bij het gaan slapen en wakker worden, ook wel tijdens het slapen. Is vanzelf over gegaan.

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo doet dit nog steeds... Maar het lijkt mij ook niet meer dan normaal dat je kindje kreunt als hij/zij zich lekker aan het uitstrekken is? Dit doen de meeste volwassen mensen ook (nog).... Toch?
    Nah, ik maak me er in ieder geval geen zorgen over.

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Dano kreunde eigenlijk non stop, maar geen pijnkreun maar echt een roggelende kreun(ja hoe zeg je dat)

het is trouwens rond week 10 over gegaan

10. Mamariek

Mamariek Actief lid

Aug 6, 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    hier ook een kreunende man de eerste weken, volgens het CB waren dat gewone baby-geluidjes (leek af en toe wel een oude vent, hoezo baby-geluidjes...). ging ook vanzelf over.

Share This Page