Hoi hoi! Even een vraagje: onze Chloé is nu twee weken oud en maakt als ze slaapt heel veel kreunende af en toe gillende geluidjes. Wij vroegen ons af of dit normaal is... of dat het iets is waar we ons zorgen om moeten maken.
hoi, onze boef deed dat ook! volgens mij is het normaal, ik denk dat het wat anders is als ze echt kortademig zou zijn of dat je hoort dat er slijm in de longetjes zit ofzo. maar dat zou je denk ik wel merken. joyce
Hoort erbij, Cecile doet het nog steeds al dat kreunen en soms een gilletje tijdens als ze slaapt. Soms gaat het steeds door en dan hou ik haar even recht op want dan heeft ze ook een boertje dwars zitten, maar verder is het nergens om druk om te maken. "Al deed ik dat ook wel in begin, maar ben er aan gewend nu".
Hoi, Ons zoontje kreunt ook in zijn slaap, zit zichzelf in allerlei bochten te wringen en gaat soms huilen of gillen in zijn slaap, maar ook wel eens glimlachen. Wij denken dat hij dan aan het dromen is. Hij is nu 7,5 week en doet dit nog steeds, erg leuk om naar te kijken. groetjes Saskia
Fenneke deed dit ook,daarom lag ze al vanaf dag 3 op haar eigen kamertje,wij konden er niet van slapen
Goh, goed om te lezen dat dit dus heel normaal is. Lize heeft heeeel erg gekreund, ze kon dat uren doen in haar slaap (en mamma maar wakker liggen en voortdurend kindje checken...). Toen heb ik een keer het CB gebeld en zij wisten OOK NIET wat het betekende! Nou ja zeg, ik maar denken dat het niet echt normaal was, hoor ik nu dat veel meer babytjes dat hebben! Ik had al theorieen: pijn leek het niet, misschien wel 'darmgedoe', en verder dacht ik dat ze 's nachts al honger voelde maar nog niet wakker was. Overigens doet ze het nu een stuk minder, ze is 12,5 week. groetjes Amber