Hoi meiden ik snap het niet meer 4 mei ongesteld geweest ongeveer 17 mei mijn ei gevoeld 22 mei een bloeding gehad. vanaf die dag een raar gevoel in mijn buik net of ik ongesteld moet worden en vaag misselijk pijn in liesen. 31 mei moest ik het worden nou niet dus! nu 6 dagen overtijd test negatief vanaf 4 juni dat gevoel erger geworden echt zo iets van nu ga ik het worden maar blijft weg het komt en dan gaat het weer weg gisteren kreeg ik ook een opvlieger en voelde met sporten een beetje licht in mijn hoofd. ik snap het niet ben nooit overtijd heb een cyclus van 28 dagen oow ja mijn borsten zijn nu ook wat pijnlijker meer aan de zij kant als je langs wrijft. je hoort wel vaker je kan ook later positief testen maar vertrouwen heb ik er niet meer zo in wel hoop maar waarschijnlijk wordt ik weer terleurgesteld. maandag als ik het nog niet ben ga ik naar de ha. en vraag een verwijzing naar de gyno wordt hier echt gek van die onzekerheid. ik wilde even van me afschrijven. gr.jojo29
Hoi Jojo, Vreselijk die onzekerheid! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt (bij voorkeur positieve duidelijkheid ) Sterkte! Groetjes, Roosje
Hey Jojo, Klinkt op zich veel belovend maar ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent. Ik hoop idd dat je snel duidelijkheid hebt. liefs mara