Dames, Sinds vorige week voel ik een kriebel in mijn buik alsof er iemand met een veertje langs de binnenkant van mijn buik gaat! Ik heb al een dochter maar met deze zwangerschap heb ik haar bijna nooit gevoeld alleen op het laatst. Ik dacht dat die kriebels eigenlijk het rekken was van de huid ofzoiets. Het zit meestal links en rechts van mijn buik ter hoogte van onder de navel. Kan dit het kindje zijn? Ik weet dat je meestal een soort plopjes voelt in het begin dus ik denk niet dat dit het kindje is. Maar ik ga het steeds vaker voelen, dus ik dacht ik ga eens even om reacties vragen of dit het nou kan zijn of niet. Ik ben morgen 15 weken zwanger en heb dus ook al genoeg verhalen gehoord dat je bij je 2e kindje sneller "iets" voelt omdat je het een beetje herkent. Wat denken jullie ervan? Groetjes Kelly
Het kan echt al heel goed hoor, dat het dit kleine is die je kriebelt! Als je het laag voelt dan he, je bm zal niet hoger dan ongeveer halverwege je navel zijn. Geniet er lekker van. Hier kriebelt het ook af en toe
Zeker weten je kindje! Ik had toen precies het zelfde. Het voelt inderdaad alsof er een kwastje of veertje langs je buikwand gaat. Waarschijnlijk zal je het snel als plopjes gaan voelen die overgaan in schopjes. Bij mij was dat toen vrij snel. Meid geniet er lekker van!
Bij mij begon het ook rond die tijd met precies dat gevoel wat jij beschrijft!! Dus dat is vast je beeb!!!