hai hai ik had een oproep geplaatst op marktplaats voor een pakket meiden kleding vanaf maat 116. nu kreeg ik een email van een vrouw die me kleding aanbied maar heeft geen foto's. nu is ze bledigd denk ik omdat ik het niet doe omdat ik niet weet wat ik koop is toch niet zo raar dat ik er dan vanaf zie of wel?
Nou, dat vind ik niet raar hoor Wat een apart mens.... Ik zou ook graag eerst willen weten wat ik koop.
Nee hoor ik zou ook vragen om foto's en als het in de buurt is zou ik vragen of ik het eerst even mag zien en dan beslis of ik het doe.
Je wilt toch zien wat je koopt, vind ik heel logisch. Die vrouw baalt gewoon omdat ze niets verkoopt.
ok gelukkig dacht al dat het aan mij lag. ik haad al gevraagd ken je dan geen foto sturenper sms ofzo, maar ze had geen mobiel zei ze.
denk dat dan de doos geen kleertjes had bevat meid, ik maakte altijd overal fotos van, en iedereen kan wel via via of watdan ook fotos maken toch ?
nee dat is zeker niet raar. Je gaat toch niet iets kopen wat je nog niet gezien hebt. Belachelijk dat ze geirriteerd zeg.
pfff ben blij dat ik het niet gedaan heb je zal raar staan te kijken als er ineens iets anders in zit, ga maar lkker verder kijken.