kriebel/tinteling

Discussion in 'Zwangerschap' started by linnie27, Sep 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Hallo dames,

Ben nu 14w2d zwanger.
    Vanochtend ging ik op mijn buik liggen en voelde ik onderin een heeele lichte kriebel op één plek. Maar leek ook wel op een hele lichte tinteling. Omdat ik dit nog nooit gevoeld heb vroeg ik me af of dit gekriebel van de baby kon zijn. Het duurde ook best wel even, maar toen ik me op mijn zij draaide was het weg, en later op mijn buik voelde ik het ook niet meer.
    Zou het kunnen zijn dat dit de baby was? Wel heel vroeg toch. Maar was ook echt heeel zacht gekriebel hoor.

2. rus05

rus05 Bekend lid

Mar 31, 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook rond de 14 weken voor het eerst gevoeld, volgens mijn vk was dat hoogstwaarschijnlijk de baby. Het mag niet lijken op gerommel in je darmen, bij mij voelde het meer als gefladder/gekriebel. Leuk he??

Liefs Rus05

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Leuk!!! Zo voelde het bij mij ook.. Ik vroeg me toen ook af.. zou het?

14 weken is heel goed mogelijk om het te voelen hoor!! Ik voelde het gekriebel rond de 12 weken af en toe voorbij komen.

:) lekker genieten het wordt vanzelf gestamp :)

4. linnie27

linnie27 Fanatiek lid

Jun 6, 2011
    1,389
    0
    0
    Ooh wat leuk, jullie hebben dat dus ook gehad rond die weken. Heb het alleen vanochtend gevoeld, verder nog nooit. Heb al geprobeerd weer op mijn buik te gaan liggen of ik het dan weer zou voelen, maar helaas. haha.
    Ging op een gegeven moment aan mezelf twijfelen, of ik het dan wel goed gevoeld heb, maar het kan dus echt. Hoop dat ik het snel vaker ga voelen. :)
    En het lekker helemaal niet op rommelende darmen idd. Was echt een heel licht gekriebel op één plaats.

Share This Page