Hoi allemaal, Ik ben momenteel een beetje zenuwachtig ik ben nu 9 dagen overtijd. Ik heb 2 jaar een spiraaltje gehad maar die m,oest eruit van wege een verzakking en slik nu weer sinds 2 maanden de pil maar volgens de dokter zou ik gewoon moeten menstueren. De eesrte maand normale ovulatie zoals altijd(voor mijn spiraaltje). Maar nu ben ik 9 dagen overtijd. Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik een predictor test gehaald maar die was negatief. Maar toch blijf ik denken dat er een kans is dat ik zwanger ben.. Wie ow wie kan me helpen ik weet het niet meer. Kan het zijn dat ik zwanger ben????
hoi meisje... ik denk dat de ha op dit moment de aangewezen persoon is om jou duidelijkheid te geven!! succes!! xxx
Huh....Je hebt deze vraag vandaag toch al gesteld in een ander topic? Daar heb je ook al een aantal reacties binnen!
Het is allemaal wat duidelijker nu meid Je kan zelf nog een testje doen, moest deze nog negatief uitvallen en je blijft je toch onzeker voelen dan kan je nog altijd naar de huisarts. Bij sommige meiden duurt het nu eenmaal wat langer voor ze posi testen. Maar zoals Female al zei: je huisarts is op dit moment de best aangewezen persoon om je verder te helpen. Succes meid.