kriebelbuik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sloep, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloep

sloep Lid

26 jul 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste verloskundige,

ik weet als je zwanger wilt worden je jezelf dan aardig gek kunt maken zo ook ik...:)
    Maar ik zou officieel morgen (dinsdag) een innesteldag hebben maar voel sinds zaterdag me soms bij vlagen misselijk, even diep zuchten en het is weg. Zaterdagavond had ik steken linksonder n zndag een beetje menstruatie pijn... Maar... het meest gekke is wel die kriebel buik... ik heb de hele tijd het gevoel alsof er aan de zijkant en voorkant er een soort van lichte kriebel tinteling op mijn buik zit, het komt en gaat. En ik beeld dit me echt niet in....
    Dit zou toch allemaal veel te vroeg zijn voor zwangerschapssignalen??? Volgende week dinsdag pas nod???
    Zou ik mezelf echt zo gek kunnen maken??

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja, ik denk dat je jezelf aardig gek aan het maken bent :)!
    Het wel of niet hebben van symptomen zegt verder niets, zeker niet voor een eventuele innesteling. Ga iets leuks doen, zoek afleiding, plan afspraken en wees niet te gefocust op je lichaam.
    Het wordt vanzelf volgende week dinsdag en als je dan niet ongesteld bent doe je een test en weet je meer!

Mirjam

Deel Deze Pagina