hoi afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst na de bevalling weer ongesteld geworden, alleen ik was al begonnen met de pil, ik moest toen nog 2x de pil nemen, maar ben toen maar gestopt omdat ik dus ongesteld ben geworden, ik heb donderdag de laatste pil genomen. dus dan is nu de stopweek, dan begin ik donderdag weer, maar is de pil dan wel weer veilig omdat ik toch uit mezelf ongesteld ben geworden? en niet op de eerste dag van de ongesteldheid met de pil ben begonnen? groetjes elsie
hoi Elsie, ik zou toch maar en maand extra met condooms erbij vrijen. Ik begrijp dat je eerder met de pil bent gestopt en dus een langere stop week hebt gehouden, klopt dat? Mirjam
hoi ik had zaterdag de laatste pil moeten nemen, maar omdat ik vanaf donderdag al ongesteld ben, ben ik toen gestopt. ik zou dan aankomende donderdag weer beginnen, maar vroeg me af of de pil dan veilig is. ik twijfel hier over en zit nu echt nog niet te wachten op een zwangerschap terwijl ik nu nog de oude niet ben. groetjes elsie
hoi, als je donderdag weer begint is het ok, dan heb je precies een stopweek gehad. Ga wel gewoon door met de pil, ook als je bloedverlies al eerder begint. het is het best en het meest veilig om iedere strip gewoon af te maken. Mirjam
hoi oke dus dan is de pil veilig gelukkig! klopt het dat de eerste keer ongesteld zijn na de bevalling heftiger kan zijn als voorheen? groetjes elsie
hoi elsie, ja de eerste ongesteldheid na een bevalling is vaak veel heftiger, een soort laatste opruiming na je bevalling. Mirjam