babyfoon gebruiken in buitenland

Discussion in 'De lounge' started by Jelle28, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Het duurt nog even maar eind oktober gaan wij voor 10 dagen lekker op vakantie in Egypte. Nu hebben wij, als het enigszins mee zit een kamer op de begane grond met een zitje direct aan het zwembad. Ideaal want zo kan moeders lekker in het zonnetje aan het zwembad zitten terwijl de kleine lekker een tukkie doet.

Maar nu bedacht ik mij laatst, werkt een babyfoon wel in het buitenland?

we hebben deze babyfoon Alecto DBX-82 babyfoon? Bestel nu bij wehkamp.nl

Iemand daar ervaring mee? Of eventueel met een andere babyfoon die in het buitenland werkte?

2. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Het kan zijn dat je een verloop voor de stekker nodig hebt. Dat is vast te vinden via internet.

3. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Onze babyfoon werkte prima! Was er eentje van Cobra (walkietalkie met babyfoon functie). Hoe het zit met andere merken kan ik je niet vertellen, maar lijkt mij dat die ook gewoon prima functioneren hoor.

Wij zaten toen ook in Egypte trouwens, slaapkamer op de begane grond en een paar meter afstand van het strand en barretje: konden dus gewoon baby in bed leggen met babyfoon en zelf een paar meter verderop optimaal genieten van de vakantie. Had het niet erg gevonden hoor om de vakantie meer aan te passen op haar, maar dit was echt ideaal! Zat nog dichterbij haar als dat ik thuis in de tuin zou zitten :p

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Das goed geregeld! Fijne vakantie vast:)

5. dawnie

dawnie Actief lid

Oct 26, 2008
    420
    0
    16
    Jelle28, wij hebben dezelfde en die deed het in Spanje iig.

6. itzme

itzme Actief lid

Jul 12, 2010
    156
    0
    16
    ja die doet het heel goed in het buitenland daar hebben ze dezelfde stekkerdoos. Wij hebben die speciaal gekocht voor op de vakanties :)

7. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    zo zeggen: fijne vakantie!

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier gedaan vorige week in Turkije en werkt prima!

Share This Page