Dames, Ik heb sinds vanmorgen helse pijn in mijn zij als ik stap! Ik ben zondag 37 wk zwanger. Weet me geen raad, Soms denk'k ik stap er echt me keer voor keer de tafel rond, zijn mss indaalweeën? Of zou ik het vermijden en toch rusten in de zetel, volgens de gyne was ze al ingedaald en heb reeds 1 cm opening. Echt helse pijn, in het verlengde van mijn navel. Op internet kan je ook nierbekkenontsteking vinden, ik heb deze week wel terug een blaasontsteking gehad. Wat moet ik doen???
Als je bang bent voor nierbekkenontsteking, zou ik voor de zekerheid even de huisarts (of in dit geval de hap) bellen met dit verhaal. Dan kunnen ze je via de telefoon wel vertellen of dat het zou kunnen zijn, of dat het misschien iets normaals is tijdens de zwangerschap. Heb er zelf geen ervaring mee, dus kan je niet verder helpen..
Ik weet niet of je hier misschien iets mee kan maar ik ben pas 27 weken en had er ook vreselijk last van maar dan aan beide kanten. Wat bleek het is weer een blaasontsteking. Ik heb hier ook buiten mijn zwangerschap wel eens last van maar t voelt totaal anders als j zwanger bent.
Na 4 dagen, heb ik nu dezelfde pijn in mijn andere zij... De dagen ertussen was het over. Ik heb intussen veel gedronken omdat ik dacht dat het toch mijn nieren waren, nu denk ik dat het stretch-pijnen van mijn baarmoeder zijn, ik herinner me dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap heb gehad maar onder mijn navel. Dat ze maar snel komt!!! Vrijdag terug op controle tenzij de volle maan er morgen anders over denkt ;D