kermis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door suusjesanne, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi iedereen,

Ik ben 20 juli uitgerekend en in juni is er altijd kermis in het dorp wat ik altijd ontzettend leuk vind. Het gaat dan natuurlijk niet om de kermis zelf maar om het borrelen en kletsen met bekenden. Voor mij natuurlijk volgend jaar jip en janneke champagne:)

Maar een vraagje dus.. Ik ben met de kermis 35 weken zwanger, vinden jullie het dan raar als ik alsnog 2 avondjes naar de kermis zou gaan?

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Nee joh, tuurlijk niet. Als jij daar zin in hebt en je voelt je goed moet je dat lekker doen! Nu kan het nog ;)

3. Boow

Boow Lid

1 mei 2011
    64
    0
    0
    administratief medewerkster
    Oostzaan
    Kijk eerst maar eens even of je er dan nog wel zin in hebt, dat je er nu zin in hebt betekend niet dat dat dan ook nog zo is en misschien heb je er wel zin in maar voel je je niet goed genoeg of ben je te moe of last van andere dingen (of zelfs al bevallen :) ) Maar goed waarom zou je er niet heen gaan? Zolang je niet aan de drank gaat is er niets aan de hand toch, plezier maken moet kunnen toch?

4. suusjesanne

Ja dat is ook zo hoor alleen ik weet nu al dat er mensen zijn die met zo'n blik kijken van... Moet jij niet thuis zitten met die buik?

5. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik zou me er niets van aantrekken want andere denken (maar dat is natuurlijk makkerlijker gezegd dan gedaan). Maar goed, als jij je goed voelt en zin hebt kan je toch gewoon lekker gaan. Zwanger zijn is geen ziekte. Tegen die tijd kan je nog ff lekker showen met je dikke buik :D

6. suusjesanne

En inderdaad hoor eerst zien hoe ik me voel. Heb al een kleintje en heb veel rugklachten gehad maar heb toen ook nog met 32 weken
    'gefeest' op een avond.

Maar mijn vriend probeert het wel tegen te houden en dat vind ik ook niet leuk

7. Suusje1

Suusje1 Lid

21 apr 2011
    47
    0
    0
    Nou als jij er tegen die tijd nog goed bij voelt en je hebt er dan nog zin in zie ik daar niks raars in hoor! Sterker nog, mijn vriend die werkt in de kroeg 4 dagen in de week en zelfs ik ben er nog af en toe te vinden. Soms help ik ook nog achter de bar(wat ik eerder altijd deed). En anders gewoon kletsen en een colaatje drinken. Ik heb zoiezo maling aan wat anderen ervan vinden en inderdaad wat Speentje zegt is zwangerschap geen ziekte. Gewoon lekker je eigen gevoel volgen:D

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    enne, als ik nou zou zeggen dat ik het raar zou vinden, zou je dan niet gaan?

Niet dat ik het raar vind, ik zou lekker gaan als je je nog goed voelt. Maar vroeg het me gewoon af.

9. suusjesanne

Haha nou dan zou ik juist gaan hihi

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Lekker doen! Mijn mams was 40 weken met de kermis en kreeg weeen in de feesttent ze dacht dat t kramp was van de frietzakken haha

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als je je goed voelt: gewoon gaan. Zolang je niet aan de zuip gaat, of in een achtbaan ;)

Je hoeft met 35 weken echt niet thuis achter de geraniums te gaan zitten.

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mooi! dan heb je je keuze gemaakt.
    Als ik zeg dat het niet raar is en je lekker moet gaan: dan ga je.
    Als zeg dat het raar is: dan ga je.

:D

Deel Deze Pagina