Ik ben al een dikke week verkouden en sinds 3 dagen heb ik last van een irritante kriebelhoest. Hierdoor heb ik de afgelopen twee nachten niet kunnen slapen. Zodra ik ga liggen begin in met hoesten en het stopt niet meer. . Iemand tips? Honing verzacht even maar helpt niet voldoende, slapen met meerdere kussens geeft geen effect en een bad met eucalyptus helpt ook niet echt. Hoestdrank heb ik helaas niet in huis.
Mijn moeder maakte altijd een drankje: heet water met bruine suiker en honing. Mier- en mierzoet! Maar het hielp
Bij mij helpt alleen daro capsules (geen hoestdrank) Deze kan je alleen kopen bij de apotheek. Als ik kriebelhoest heb dan rij ik gelijk naar de apotheek om ze te halen. Ik krijg het ook altijd als ik op bed lig. Voordeel vd daro capsules.. ik wordt er ook altijd wat slaperig van
Hier een tijdje geleden ook een vervelende hoest en dan zet ik melk bij men bed om te drinken, dit maakt slijmen aan en legt een soort van filmpje over de keel. Bij mij hielp het maar weet natuurlijk niet bij een hardnekkige kriebel...
Bedankt voor de reacties. Het gaat nu eigenlijk heel goed dus ik hoop op een goede nacht vannacht. Vriendlief wil vanavond eventueel langs de apotheek rijden maar ik probeer het liever eerst met de middelen die ik in huis heb.