Voel me intens verdrietig....

Discussion in 'De lounge' started by zonnestraal, Dec 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Ik weet even niet hoe ik het heb. Ik heb de eerste sinterklaas zonder mijn partner gevierd en nu staat ook de kerst en oudejaar op de stoep.

Zoals de meeste wel weten is hij in juni plotseling overleden, vermoedelijk aan een hartstilstand.

Mensen in mijn omgeving nodigen mij uit om "gezellig" naar hun toe te komen, zodat ik niet "zo alleen" zit met de feestdagen. Eerlijk gezegd wilde ik dat deze dagen voorbij waren, want ik trek dit gewoon niet.

Ik ben voor de vorm maar met Noa naar mijn ouders geweest, want zij wilde graag iets met sinterklaas doen voor de humpedump. Ik kon alleen maar janken, want het voelde niet goed. Ik kan het gewoon niet opbrengen dat ik alles nu alleen moet doen, zonder de liefde van mijn leven. Hij mist alles en ik sta "gezellig" sinterklaas te vieren.

owww........hoe kom ik deze dagen door?

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje meid,

Sorry een tip of advies heb ik niet voor je, maar wil je wel even heel erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    ach meisje *knuffel* voor je.

Ik denk dat je moet doen waar jij je het prettigste bij voelt.
    Als dat alleen thuis zijn met je kindje is, moet je dat doen.
    Luister naar je hart en volg dat! Durf nee te zeggen. Anderen bedoelen het goed, maar als jij er niet klaar moet je het niet doen.

Veel sterkte !

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Ik begrijp al die mensen wel, die willen je op die manier 'opvrolijken' , steunen en vasthouden alleen wil jij dit misschien wel niet.

Misschien de gulden middenweg zoeken en 1 kerstdag lekker met Noa doorbrengen en de andere dag wat ondernemen.
    In ieder geval jou gevoel volgen, dat lijkt mij het belangrijkste.

Vanaf deze kant van de computer, heel veel sterkte en een dikke knuf.

Groetjes Anita

5. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Meis heel veel sterkte in deze maand. Volg je gevoel.

6. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Heel veel sterkte meis. Dikke knuffel

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Nou Meis,wat naar voor je..
    Ik kan niks anders doen als je heel veel sterkte wensen..

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    hey meis, wat vreselijk moet dit zijn voor je! ik kan ook niks anders doen als je heeeeel erg veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd, en je moet dat doen waar jij je het fijnst bij voelt en niet omdat mensen zo graag willen dat je iets doet.

liefs en een dikke knuffel

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Wat een moeilijke tijd kan dit zijn he? Al die vrolijke mensen om je heen en jij zit met je verse verdriet!
    Mensen willen je graag opvrolijken, maar als je behoefte heb om alleen te zijn moet je daar ook aan toegeven.
    Als zeg ik uit eigen ervaring, dat het uiteindelijk toch fijner is om samen met je familie of vrienden te zijn op dit soort dagen!.
    Het leidt toch af en vaak wordt het een stuk leuker dan je van te voren dacht!
    En dan, mocht je huilen, heb je in ieder geval lieve mensen om je heen! Ik denk niet dat hij zou willen dat je huilend en alleen de feestdagen zou beleven. En ik weet zeker dat hij op jou en je kindje als een bescherm engel neer kijkt!
    Heel veel sterkte!

10. Niet meer actief

Dit vind ik zo erg, en wij maar zeuren over de gewone dagdagelijkse dingen... Veel sterkte en doe gewoon waar je je best bij voelt.

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    jee meid wat vreselijk voor je..en wat een rot tijd vanhet jaar is dit dan weer. Je moet idd doen waar je jezelf goed bij voelt. Men nodigt je uiteraard ui met de beste bedoelingen maar als jij je er niet goed bij voelt heb je daar niets aan. zoals hierboven geopperd is mischien een tussenweg? bijv 1 dag bij familie en 1 dag voor jezelf?

In ieder geval sterkte gewenst.

12. Niet meer actief

ik wil je veel sterkte wensen en hou moed, eens zal het draaglijk gaan worden de pijn en het gemis

tot die tijd onthoud dat het eerst heel donker geweest moet zijn wil je het licht gaan waarderen!

ik hoop dat je dochtertje een beetje je eenzaamheid zal verzachten

13. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Heel veel sterke, meer weet ik eigenlijk niet te zeggen.....

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb het bericht toen idd gelezen over je partner, echt vreselijk. Heb ook tranen gelaten hier. Misschien heb je tegenstrijdige gevoelens, aan de ene kant wil je wel, maar aan de andere kant ook weer niet.. Doe wat je hart je ingeeft!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    He zonnestraal, dit kun je je gewoon niet voorstellen als je dit niet zelf mee hebt gemaakt..snap zo goed dat je intens verdrietig bent! Wat moeten dit nog extra moeilijke dagen voor je zijn, pfffff...Zoveel verdriet om het missen van iemand die je zo lief is!
    Maar jij en noa doen het hartstikke goed samen en daar mag je trots op zijn. En inderdaad,ik geloof ook echt dat ie van boven een oogje op jullie twee houdt, en trots is op z'n meisjes!
    Wb afspraken maken, zeg idd waar jij behoefte aan hebt, en voel je nergens toe verplicht!
    Heel veel sterkte en lieve groetjes!

16. Mamawannebe

Mamawannebe Fanatiek lid

Apr 12, 2007
    1,090
    0
    0
    Directiesecretaresse
    's-Hertogenbosch
    Ik wens je heel erg veel sterkte en ik hoop dat je de dingen kunt doen die voor jou goed voelen.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik kan je alleen maar sterkte wensen, lijkt me ontzettend moeilijk! Zo'n groot gemis... Vooral met de feestdagen! Hopelijk vind je voor jezelf de beste manier om het te vieren, iets waar jij je het prettigste bij voelt!

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ik wil je ook heel veel sterkte wensen en dat niet alleen denk goed na over wat je man zou willen hij zou niet willen dat jij ongelukkig zou zijn hij zou willen dat zijn dochter haar eerste sinterklaas en kerst zou vieren en geloof me hij is bij jullie misschien niet fysiek maar wel geestelijk hij viert het samen met jullie en zal samen met jullie gelukkig zijn maar als jij ongelukkig blijft zal hij dat ook zijn en dat is niet wat je wilt en hij ook niet

leef je leven met hem in je hart en je meissie aan je hand dat zou hij echt ook gewilt hebben

sterkte en pak alle handen aan die je gebruiken kan

groetjes nathalie ;)

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi meis,

ik wil je ook heel veel sterkte wensen in deze moeilijke dagen.
    Ik sluit me idd ook bij de rest aan,je moet echt doen wat je zelf wil,je niet schuldig voelen als je nee zegt,het is nog zo vers,gun jezelf de tijd meis!

Een dikke knuffel voor jullie!
    xx

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Van mij krijg je een hele dikke knuffel!

Xx

Share This Page