Dubbele telefoonabb

Discussion in 'De lounge' started by Onder water, Oct 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik vroeg me eigen af of dat je bij 1 dezelfde provider 2 abonnementen op jou naam mag hebben.
    (T-mobile)

Ben benieuwd !

2. Onder water

ok bedankt!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    mag zelf meer maar dan doen ze een iets strengere creditcheck ( of je het wel kan betalen).

4. Niet bij tmobile..daar is het max.2

5. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    KPN mag je er 3
    Vodafoon 2 (dacht ik).

3 is geloof ik ook het maximum wat een particulier mag hebben. Uitzonderingen daar gelaten.

Bij T-Mobile maar 2? een collega van mij heeft 3 abonnementen daar, weet niet of ze alledrie ook echt op haar naam heeft staan. Maar lijkt me raar als je abonnement bij iemand anders op naam staat.

Maar vaak word er gekeken naar wat voor soort abonnementen en toestel, en idd de creditcheck.

6. Ik werk zelf bij tmobile,en weet dat dit voor particulieren echt 2 zijn,bij aanvraag bij de 3e wordt dit standaard afgewezen.Misschien heeft zij deze zakelijk staan,daar mag je wel meer.

7. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    Hmm, ik denk dat ze dan bij iemand anders haar abo heeft op naam heeft staan. ;)
    Zakelijk ben ik zeker van dat dat het niet zal zijn.

Ik snap ook nooit waarom sommige mensen meer dan 2 abonnementen moeten.

Ik heb 1 abonnement van mijn werk en een goedkoop sim only abonnement van T-Mobile. En ik haal mijn minuten amper.

Op mijn werk zit ik met veel studenten, zodra een nieuw toestel uit is, moeten ze die hebben, zoals de I-Phone en de N-96 vaak hele dure abonnementen voor zo'n toestel gratis is, heel raar dat mensen in de schulden komen.

8. ik snap het ook niet hoor.....vind het zonde van al die toestellen.

9. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    heb er ook 2. had kunnen verhogen maar nu kreeg ik nieuw toestel erbij en die dus verkocht, tja altijd voordeliger dan je huidige verhogen. natuurlijk alleen gunstig als je de belminuten ook verbruikt.

10. Onder water

Mijn vader neemt mijn oude telefoon over zodat ik een wat nieuwere kan bestellen.
    Mijne is niet zo heel goed meer , en mijn pa hecht niet zoveel waarde aan telefoons dus ja :D

11. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    ik heb 3 abonnementen op mijn naam staan.
    en ik zit bij vodafone.
    maar volgens mij horen 2 nummers een beetje bij elkaar, want via internet kan ik mn rekening ophalen en die 2 nummers staan op dezelfde rekening.
    liefs mij

Share This Page