Het begon met keelpijn, na 2 dagen verdween dat maar mijn stem verdween ook helemaal. 2/3 dagen heel erg hees geweest en nu al 3 dagen hoesten. Echt kriebelhoest. Alsof er een splintertje in mijn keel zit. Ik word er helemaal knettergek van! Heb hoesttabletten bij de albert heijn gekocht en die werken, eerste keer in mijn leven dat eens iets werkt tegen de hoest! Maar deze kriebelhoest heb ik nog nooit gehad! Echt extreem, soms denk ik dat ik mijn ingewanden eruit ga hoesten Die hoesttabletten werken wel maar niet 100%, zeg maar dat het voor 40% minderd, volgens die verpakkejng mag ik 3 x2 tabletten nemen maar ze werken maar een uurtje of 3/4 Midden in de nacht word ik ook wakker en stopt het hoesten niet meer tot ik uiteindelijk opsta. Op mijn werk is het ook heel erg, ik rij op een voertuig en contstant in de tocht, heb het dan veel erger, of dat idee heb ik toch. Iemand tips? Heb contstant drinken en snoepjes bij me om mijn keel vochtig te houden.
Helaas niet echt tips heb er ook al een dikkr week last van. Drop of honing een lepeltje kan wat helpen en veel drinken.
Hoi, wat erg he? Ik ben al 10 dagen bezig nu. Keelpijn, toen (5)! dagen mijn stem kwijt. Maandag kwam die terug met moeite. En nu gisteravond na een avondje kletsen ook hoesten, droge keel en sowieso heb ik nu 5 dagen lang hele erge keelpijn en van die opgezwollen klieren in mijn hals. Het trekt helemaal door tot mijn oren, veel pijn. Ik zou zeggen, veel koude dranken, hoestsiroop met codeine van Natterman, keel vochtig houden. Beterschap!
Duurde hier 2,5 week . Bijna niet geslapen ik mocht ook niks ivbm de zwangerschap ! Is echt heel erg vervelend , sterkte ! Tijmsiroop helpt een beetje maar als je niet zwanger zou ik dat drankje bij de drogist met codaienne erin kopen die werkt enorm goed !
Heb je al geprobeerd om voordat je gaat slapen vicks vaporub onder je voeten te smeren en dan sokken er over te doen? Die tip heb ik al vaak gelezen. Nu heb ik het bij m'n zoontje onlangs uitgeprobeerd toen hij last had van kriebelhoest en het werkte. Sterkte ermee hoor! Kriebelhoest is echt vervelend.