KriebelKriebel!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door TessNL, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Ja, ik heb ook van die kriebels! Het liefst wil ik nu wel weer zwanger zijn, maar ik ben bang dat dit komt door alle hormoontjes die ik nog heb:p Dus nog maar even wachten, anders zit er ook zo weinig tijd tussen..

2. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Nee, heb helemaal nog geen gevoel om zwanger te worden. Heb zo'n heftige zware zwangerschap en bevalling gehad dat ik heb geroepen dat ikd it NOOIT meer wil.... :p Uiteindelijk wil ik wel een tweede hoor, maar nu nog even niet.... Wil dat zoonlief een klein beetje zelfstandig is voordat we voor een tweede gaan... En wil eerst wat kilootjes kwijt raken voordat ik me weer in zo'n zwangerschapspakkie ga hijsen... ;)

3. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Hoi,

Ja hier begint het ook weer te kriebelen hoor:D:D Al best een poosje eigenlijk..;) Mijn zoontje is nu 1 jaar en 9 maanden. Hij is gek op baby's, dus ook voor hem lijkt het ons erg leuk!
    Eind juni hoop ik klaar te zijn met mijn studie, dus wat dat betreft...:D:D

4. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    We hebben het erover gehad, en het wordt waarschijnlijk volgend jaar juni dat we weer gaan klussen :p
    Hopelijk dan april/mei 2012 uitgerekend van ons 2de hummeltje en zit er net geen 3 jaar tussen :D YESS!!!!

5. matje

matje Niet meer actief

hier kriebelt het ook hoor
    zowel bij mij als bij mijn man.
    we hebben gezegd dat we dit jaar zouden kijken hoe alles ervoor staat en we hebben besloten toch nog even te wachten

de verbouwing van een tweede babykamer moeten we nog even voor doorsparen
    en mijn ernstig zieke moeder moet eerst herstellen.
    zij past normaal gesproken op onze zoon.

en omdat ik een trauma zwangerschap en bevalling heb gehad zie ik mezelf nu nog niet zwanger zijn
    de kriebels zijn er zeker maar we wachten nog even:)

Deel Deze Pagina