kriebels en steekjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dreamertje, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Ja ja...het is weer zo ver! Over 2 dagen nod!
    We zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, en heb deze maand eigenlijk voor het eerst van die kleine steekjes links onderin mijn buik.
    En die houden nu echt al meer dan een week aan. Ook zijn mijn darmen al ruim een week van slag...beetje vervelend ...aangezien ik in een winkel werk..hehe. :oops: Gelukkig is het een grote winkel! hehe.

Kan pas over 3 dagen gaan testen...erg spannend allemaal! Heb nu zoveel verhalen gelezen hier over alle symptomen...die ik ook wel herken, maar ja, ieder lichaam is weer anders. Zou wel een stuk makkelijker zijn als het voor iedereen hetzelfde was.

Ben deze week ook aanzienelijk meer vermoeid. En heb soms zomaar opeens een vreselijk humeur.... 8) ....niet echt gezellig voor mijn partner..hehe.

OOOooohh....ik word gek van het wachten!

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Spannend hoor! alles kan een symptoom zijn en alles kan de vooboden van je ongi zijn, die onzekerheid is vervelend he? Veel succes met wachten!

groetjes

3. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

hey meid
    --------------

ik had er ook last van
    heb nu al twee dagen aleen wat bruinverlies dus nog niets helder bloed of iets in die richting dus
    afwachten hoe het morgen zit
    is aleensins heel anders dan als ik mijn :evil: krijg
    zien wat er nog gaat komen he

alvast jij veel succes he

liefst nathalie

4. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Dank jullie wel......!

Wat gaat de tijd ook langzaam nu he..?
    Uren kruipen voorbij!

Wat ik me eigenlijk afvraag...misschien een rare vraag, maar als je tepels donkerder gaan zien..begint dat dan van de buitenste rand...of van binnenuit?

OOhh..waar je al niet op let he..hehe

5. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    ---------
    die van mij zijn ook donkerder en groter geworden ook van soort puisjes er op nij mij begon het binnenkant maar weet niet of dat bij iedereen zo is ja wachten duurd lang he
    zeker als je hierin zit :)

liefst

6. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Bij mij begint het ook van binnenuit....daarom vroeg ik het eigenlijk.

Wanneer ga je een test doen Weegschaaltje?

liefs..

7. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    -----------
    als ik vandaag geen bloed bij krijg en het blijft enkel op beetje bruin verlies morgen vroeg :)
    het voeld wel anders hoor en het plassen is ook fel sins gisteren iets drinken en ik moet al gaan plassen oh die tekens he :D
    wordt er nog gek van :p

xjes

8. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Hou op schei uit!

Is niet goed voor een mens hoor! Die spanningenen..hehe.
    Ik wil eigenlijk nu al zo graag een test doen...maar ben er een beetje bang voor....alle voorafgaande keren werd ik dezelfde dag nog ongie..daar werd ik niet echt vrolijk van!

Maar ja..het kan 2 kanten op he..

Is het nou normaal dat je last heb van je darmen...voor je nod? Hele dag door last van winderigheid...pff..en vreselijk opgeblazen gevoel.

liefs.....xxx

9. 2bb

2bb Niet meer actief

Haha die winderigheid, leuk voor je omgeving ;)...Ik snap dat je bang bent om te testen, teleurstelling kan zo groot zijn. Gezien onze situatie test ik helemaal niet, ja als ik volgende week nog niet ongi ben is het vroeg genoeg.

10. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    ------------

hihi ja wachten hoe leuk he :)
    ja last van je darmen ja dat lees je hier veel dus :)

ik hoop dat voor jou ook een positieve test mag zijn

xxjes

11. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    heykes
    ------------
    en volgende week bedoel je morgen dan :)
    of eind van de week

xjes

12. 2bb

2bb Niet meer actief

Nee niet morgen maar echt pas over een week, de kans dat het bij ons van nature lukt is minimaal, dus ik denk dat ik deze maand gewoon een beetje later ongi wordt.

groetjes

13. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    @2bb

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Weet van een kennis..die waren echt al twee jaar bezig...veel in het ziekenhuis geweest...bleek dat het bij hem maar voor 1 % goed was.....ze besloten dus om even een pauze in te lassen...en ja hoor...in de vakantie was het raak!

Ik zal voor jullie duimen!
    En ook voor jou natuurlijk weegschaaltje!
    En voor mezelf natuurlijk ook..heheh

14. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Als je zwanger bent...ligt je baarmoeder dan lager dan normaal?

Zat ik me zomaar even af te vragen?

liefs..

15. 2bb

2bb Niet meer actief

ik heb geen idee eigenlijk, kan je niet helpen....

16. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    :rolleyes: :rolleyes:

Nog steeds geen :evil: te bekennen!
    Durf niets te hopen eigenlijk...maar ben het echt altijd ...bijna op de minuut af, iedere 28 dagen!? Zal het dan nu echt zo zijn. Heb de laatste week steekjes in mijn onderbuik...heb ik echt nog nooit gehad..en we zijn toch al meer dan 2 jaar bezig. Heb veel symptomen gehad...maar niet deze. Tepels zijn erg donker geworden?!

What can this be...? :rolleyes:

17. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    tijd voor een test!

18. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Grappig om al die tekens te lezen en ik herken wel veel. Ook ik heb al 1,5 week last van steken vanuit mijn onderbuik en eierstokken. Doet niet zeer, maar ik voel het wel. Ook mijn darmen zijn van slag. Ik moet nog de 1e keer ongesteld worden na het stoppen met de pil (dus kans is klein), maar blijft toch spannend. Oja, mijn tepels doen ook al 2 dagen erg zeer (meer dan normaal). Er is toch een klein beetje hoop dat het gelijk is gelukt :)

19. Dreamertje

5 nov 2008
    24
    0
    0
    manager
    Nog steeeeeds niets te bekennen! Begin nu wel een beetje erg zenuwachtig te worden! Word er ook gek van om ieder minuut als ik iets voel om naar de wc te gaan...wat een toestand. hehehe. Ben vandaag geloof ik wel 20 keer geweest. Kan idd een test doen..dan ben ik van dat onzekere gevoel af...maar ja.....klinkt misschien stom...maar denk dat ik toch nog maar een paar daagjes daarmee wacht. Ben zo bang voor die teleurstelling...weer!

Deel Deze Pagina