Al symptomen in de 1e week na ovulatie??

Discussion in 'Eerste symptomen' started by 24jarigestudent, Oct 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 24jarigestudent

Oct 25, 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    #1 24jarigestudent, Oct 25, 2012
    Last edited: Oct 25, 2012
    Hallo allemaal,

Ik wil al een hele tijd zwanger worden, maar het moment was iedere keer niet echt geschikt! ( net met studie begonnen) Maar nu hebben mijn vriend en ik het per ongeluk/expres toch gedaan zonder voorbehoedsmiddelen op mijn vruchtbaarstedag. We wisten overigens niet dat dit mijn vruchtbaarstedag was, maar zijn super blij. We hebben altijd gezegd "als het gebeurd, gebeurd het".

Maar nu komt het moeilijkste het wachten...... Ik zit nu op de 5e dag na ovulatie. Maandag kreeg ik opeens onwijs last van diarree en heel veel lucht in mijn buik. Daarnaast veel krampen in mijn rechter lies. Sinds twee dagen heb ik super veel last van mijn onderrug ( kan niet langer dan 1min hetzelfde liggen of zitten)en erg gele urine. Vandaag ben ik heel moe een beetje dromerig.

Zijn dit herkenbare symptomen of wil ik gewoon te graag?
    Hoor graag jullie mening.

Groetje

2. minimeee

minimeee Actief lid

Jun 12, 2012
    262
    1
    0
    Medewerker sociaal juridische dienstverlening
    Hoi 24jarigestudent,

5 dagen na ovulatie is wel een beetje vroeg voor symptonen denk ik. Zo tussen dag 5 en dag 10 vind volgens mij pas de innesteling plaats. Daar kan de krampen en diarree en veel lucht vandaan komen.

Maar ik zou als ik jou was niet al teveel op symptonen gaan letten, want er zijn dames die helemaal geen symptonen hebben. Maar ik heb ook wel gehoord dat dames dachten zwanger te zijn, omdat alle kwaaltjes aanwezig waren, maar achteraf bleek het niet het geval.

Gewoon rustig afwachten en dan zie je het wel. Al weet ik hoe moeilijk dat is....

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Je wist niet dat je in je vruchtbare dagen zat maar je weet wel dat je 5dg na ovulatie zit:(

De kwaaltjes lijken me erg vroeg ik denk dat je er te veel aan denkt;)
    Je moet nog +-9dg wachten tot het testen..succes!

4. 24jarigestudent

Oct 25, 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    Ik was niet bezig met zwanger worden. Maar omdat we het zonder voorbehoedsmiddelen hebben gedaan, ben ik gaan rekenen. Ben altijd erg regelmatig dus dit was niet moeilijk! De dag na de daad was mijn ovulatie.

5. 24jarigestudent

Oct 25, 2012
    31
    0
    0
    Student MWD
    Emmen
    Hoi Minimeee,

Bedankt voor je lieve advies! Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken maar dat is inderdaad wel heel erg moeilijk! Er komen steeds meer symptomen bij! Als ik niet zwanger ben, ben ik wel heel erg schijnzwanger(wat overigens erg aannemelijk is omdat mijn eierstokken rinkelen als een gek)

Nog anderhalve week wachten:(

xoxo

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Succes met wachten!
    Spannend!!