kriebels in blaas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schoentje24, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hallo,

Ik ben momenteel 18 wk, 3dg zwanger en voel sinds een week gekriebel in mn blaas. Het voelt alsof er een veertje telkens tegen mijn blaas aan kriebelt. Soms heel vaak achter elkaar, soms even kort en dan pas na een tijdje weer. Daarnaast heb ik onze meid ook gevoeld in de buik. Erg bijzonder, maar kan het zijn dat het gekriebel in de blaas ook bewegingen zijn van de baby? (Alleen dan de andere kant op tegen de blaas). Heb de hele dag het gevoel alsof ik moet plassen (getest op blaasontsteking maar dat was het niet). Kan het zijn dat mijn baarmoeder op de blaas drukt?

Wie herkent dit?

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik herken t wel... Niet ala gekriebel maar wel alsof er iets met die blaas gebeurt!

Ik debk dat onze kleine er tegenaan drukt of trappelt en dat qe dat sus voelen! Vooral bij een volle blaas wil dat wel eens heel apart aanvoelen...

3. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ja zou goed de baby kunnen zijn. Als je wat verder bent en je voelt de baby dan draaien/bewegen krijg je een hele erge druk bij je blaas. Ook zo irritant! Dan is hetbet alsof je ff 2 seconde heeeeeeel nodig moet plassen en daarna is het weer over :p

4. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ik omschreef het gister nog bij m'n vriend alsof je heel nodig moet plassen en je drukt op je onderbuik tegen je blaas, even kort maar precies dat gevoel. Dan kreeg ik van de beeb gewoon een schopje tegen de volle blaas, zo fijn:p

Straks gaat je baarmoeder wat omhoog en dan zal je vast minder last krijgen van al die plassessies!

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Wat jullie beschrijven is heel herkenbaar. Een volle blaas en dan op je onderbuik duwen. Ik wist niet dat je dat al zo snel kon voelen..! Erg schattig

Deel Deze Pagina