Hallo, Wie maakt zelf positiefkleding en kan mij helpen aan patronen? Ik kan zelf geen kleding maken maar mijn schoonmoeder wil graag iets leuks (rokje) voor me maken. Wie o wie
Misschien even op Home | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online kijken? Weet niet zeker of ze positiemode hebben maar je kan wellicht even kijken..
Butterick had er wat van, maar is moeilijk aan te komen aan die patronen (verkoopt denk ik bijna niet). Misschien kun je online vinden hoe je gewone patronen kunt "omzetten" naar positie? Heb er met pijn en moeite zelf een boek van kunnen vinden (van de jaren 80 hahaha, maar toch). Edit: Oh wacht! http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=butterick%20maternity Succes! Ik zit hier trouwens verkeerd haha! Wilde een ander stuk in, maar kwam per ongeluk hier terecht en zag je vraag haha. Dus ik ga gauw weer naar waar ik oorspronkelijk wilde zijn. Groetjes!
Ik heb zelf positie kleren gemaakt. Had een patroon van burda. Nummer 6957. Als je op de site naaipatronen.nl kijkt zie je heel veel patroon voor positiekleding