Hoi meiden. Ik zou graag een mooie fotoshoot willen van mijn zwangerschap. Zijn er hier meiden die dat ook gedaan hebben of willen? Heeft er iemand misschien een voorbeeld of weet iemand een goede fotograaf hiervoor. Lijkt me zo mooi!!
Hi Wanna be a mama, Grappig, daar was ik vandaag ook naar op zoek! En ik ben wat tegen gekomen waar ik me ook snel bij aan ga melden: Zwanger @ Fotostudio87 – Eindelijk een betaalbaar adres voor je mooiste foto's! Dit is in Almere, ik weet niet waar jij vandaan komt? Hopelijk een beetje in de buurt? Ze hebben speciale actiedagen waar je voor een aardig bedrag een mooie shoot kunt doen met visagie en haarstyling. Succes!
Ik heb nog een bon in de aanbieding voor een fotoshoot bij Nerita K Louw in Amsterdam. Pb me anders maar even
Geen idee waar je vandaan komt, maar mijn tante is fotografe Ik ga haar ook vragen om van mij foto's te maken. http://www.dauwfotografie.nl/
Fotobar in Vleuten. Kost dacht ik 25 euro, echt top. Google maar. Ik sta op de website, nou ja niet ik maar mijn tweeling. Ontzettend lieve fotograaf... Echt leuk!