miskraam aantal vragen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sanyi, Aug 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Hallo,

Ik had zaterdag ook al een bericht geplaatst, maar heb hrt idee dat deze over het hoofd wordt gezien.

Op 7/8 begon ik bij 5,4wk bloed te verliezen. Op 12/8 bij de gynaecoloog bevestigd dat het een miskraam was. Ik was al goed schoon en het bloeden moest gauw stoppen.
    Vandaag 2wkn na het eerste bloedverlies, verlies ik nog steeds bloed. Niet veel, alleen tijdens vegen.
    Nu heb ik zaterdag een zwangerschapstest gedaan en die was nog steeds enorm positief. Vandaag weer eentje om te kijken of ik al lichter test, maar ik blijf enorm positief testen. Is dat wel normaal?
    Kun je een eisprong hebben als je nog steeds bloed verliest en als de zwangerschapstest nog steeds zo positief is.
    Ik moet pas weer terug naar het ziekenhuis als ik ongesteld word, maar ik vraag me afof alles wel ggoed is.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

2. Gea T

Gea T Actief lid

Jun 26, 2013
    445
    0
    0
    Hallo,
    Het bloedverlies mag ongeveer 2 weken aanhouden maar gezien je verhaal zou je verwachten dat het bloedverlies nu wel gestopt zou moeten zijn. Het zou kunnen dat er toch nog een 'restje' achtergebleven is wat zorgt voor aanhoudend bloedverlies en een positieve test. Je zou even kunnen overleggen met het ziekenhuis/gynaecoloog. Zij weten wat ze gezien hebben en kunnen je daardoor meer gerichte informatie geven.
    Meestal wordt je menstruatiecycluscyclus weer vrij snel opgepakt na een miskraam en wordt je vier weken nadien weer ongesteld. Het komt ook wel eens voor dat het wat langer duurt en je pas na 6-10 weken weer een menstruatie krijgt. Dat is even afwachten dus. Sterkte!

Groetjes Gea

3. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb het ziekenhuis gebeld en heb nu dinsdag een echo omdat ze het ook wel lang vonden duren.
    Ik ben benieuwd.

Share This Page