Cyclus: weet het ff niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door biancs, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    De afgelopen maanden had ik een cyclus van 26 - 25 -25 dagen. Maar nu had ik afgelopen maand een cyclus van 23(!) dagen. Voor mijn doen erg kort. Nu weet ik alleen niet wanneer ik nu van wat uit moet gaan ivm eisprong. In het geval van 23 dagen zou ik gisteren of vandaag mijn eisprong moeten hebben gehad en in het andere geval (26dagen) pas vrijdag. Vorige maand was mijn LF 13 dagen. Eisprong was toen met veel buikpijn en de 19e feb ben ik ongesteld geworden.

van ontpillen is geen sprake. Ben al sinds 2009 anticonceptie-loos. Sindsdien ben ik op de dag nauwkeurig ongesteld, cyclus is vaak 25/26 dagen. Ik heb zelf het gevoel dat mijn eisprong weer gisteren/vandaag zich aan (heeft) (ge)dient, merk het aan de overvloed van afscheiding. Dus dan zou ik weer op een cyclus van 23dagen zitten.

Hoe gaan jullie hiermee om? Welk aantal dagen kan ik het beste aan houden van de duur van de cyclus?

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Balen is dat he? Ik kan je helaas niet helpen, ik ben net gestopt met de pil en heb dus ook geen idee hoe mijn cyclus verloopt en wat ik allemaal in mijn buik voel....
    Maar doe je geen ovulatietesten of temperaturen? Misschien kan dat je wat meer inzicht in je cyclus geven.

3. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    nee ik temp niet en gebruik geen ovutesten. We zijn pas sinds vorige maand serieus bezig en ga eigenlijk eerst af op wat mijn lijf doet. Ben bang wanneer ik daar mijzelf mee bezig ga houden weer TE gefocust ben op wanneer er geklust moet worden. De zin en fun moet er wel in blijven, anders ben ik er zo klaar mee hahahaha. Wanneer het echt niet zo lukt, dan wil ik daar wel gebruik van gaan maken.

Ik weet dat het in elk geval deze week is. Dus moet het er maar mee doen denk ik hahaha

Deel Deze Pagina