Last van onderbuik en onderrug en bruinverlies: zwanger???

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lette, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lette

Lette Lid

Nov 21, 2010
    85
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Woensdag 10 november heb ik mijn eisprong gehad (ovulatietesten gebruikt). Nu kreeg ik afgelopen maandag (5 dagen daarna) ontzettend veel last van mijn onderrug en buikpijn onder in mijn buik. Ik heb er niet meer op gelet, want het was na een dag weer over. Tot afgelopen donderdag. Toen begon het weer opnieuw, maar nu ook met een soort van bruinachtige afscheiding. Het hield een dag of drie aan. Nu heb ik op internet gelezen dat het de innesteling zou kunnen zijn geweest. Ik ben heel benieuwd of andere mensen ook deze verschijnselen hebben (of hebben gehad voordat ze positief hebben getest). Verder heb ik continu last van stemmingswisselingen, mijn vriend wordt er niet zo heel blij van, hahaha! Mijn borsten doen nog geen zeer. Ben vraag is: ben ik zwanger???
    (kan pas op zaterdag 27 november testen, want heb een lange cyclus van 34 dagen…)
    Groetjes Lette

2. Lette

Lette Lid

Nov 21, 2010
    85
    0
    0
    Helemaal niemand die hier ervaring mee heeft???:(

groetjes Lette

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    ja hier wel...maar ik was niet zwanger...was ongi...iedere maand weer...(was bij mij teken als het al zo vroeg begon dat ik geen eisprong had gehad...)

Maar ja jij hebt die wel gehad, dus misschien idd een zwangerschap...even testje wagen he....je zit nu 12 dpo toch?

Groetjes,
    Miranda

4. Lette

Lette Lid

Nov 21, 2010
    85
    0
    0
    Hoi Miranda,

Wat fijn dat je hebt gereageerd. Ik zit inderdaad op 12 dpo. Alleen, een vriendin van mij die verloskundige is vertelde van het weekend dat ik pas zaterdag kan testen omdat ik een cyclus heb van 34 dagen. Dus moet nog effe in spanning afwachten!

Heb inmiddels weer een zeurend gevoel in onderbuik, dus zou ook goed kunnen dat ik toch weer ongesteld word.
    Wat ik wel vreemd vind is dat ik niet tot nauwelijks afscheiding heb. Dat heb ik normaal gesproken wel richting mijn menstruatie, tja en mijn onderrug doet echt zeer...

Hoe is het met jou? Ben jij al in verwachting?:)

Groetjes Lette

5. tatjana

tatjana Actief lid

Jan 2, 2009
    127
    0
    0
    hallo lette,

ik gebruik nog geen ovu testen...
    ik heb een cyclus die verschilt tussen de 25 en 30...
    nu heb ik 3 dagen last gehad van krampen in mijn onderbuik net als een menstruatie...tot vandaag nergens geen last meer van...
    heb ook bijna tot geen afscheiding meer...

heb wel geen bruin verlies...
    en ook verder heb ik eigenlijk nergens geen last meer van...

maar helaas kan ik nog heel lang gaan wachten met testen hahaha...

hou je ons op de hoogte....

xxx

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Je mag morgen toch testen? Waarom doe je het niet nu alvast? Met kruidvat testjes.

Ik had 20 en 22 augustus buikpijn en bruinverlies ( mijn nichtjes waren toen jarig ). Een week later ( 31 aug ) had ik een positieve test in handen ( zie banner )

7. tatjana

tatjana Actief lid

Jan 2, 2009
    127
    0
    0

ik kan nog niet testen want het is nog veel te vroeg...
    als ik ongesteld word dan word ik dat tussen de 4de en de 8ste....

hoe is het met jou zwangerschap???
    gaat alles goed???

xxx

8. Lette

Lette Lid

Nov 21, 2010
    85
    0
    0
    Hoi Tatjana,

Ik ben zwanger!!! Heb vanochtend omhalf 5 (!) een zwangerschapstest gedaan.En ja hoor,er zijn duidelijk twee streepjes te zien! Dus wat ik heb gevoeld zal waarschijnlijk de echt de innesteling zijn geweest! Nu hopen dat het vruchtje blijft plakken!

Ik wens jou heel veel succes,en hoop dat je net als ik geluk hebt!!!

xxx Lette

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    hahahaha vroeg opgestaan om te testen hihihihihi...

Van harte gefeliciteerd!

10. tatjana

tatjana Actief lid

Jan 2, 2009
    127
    0
    0
    hey meid

wat leuk proficiat...
    ja blijf je voor mij duimen???

xxx

Share This Page