Zo, even kijken of meer dames hier last van hebben en uit eindelijk toch zwanger bleken te zijn ( of juist niet ) Ik ben nu 2 maand gestopt met de pil. Nadat ik gestopt was met de pil, heb ik mijn pil-menstruatie nog gehad en rond dag 12 voelde ik menstruatie krampen en mijn afscheiding was helder wit. Dus ik wist dat mijn ei er aan kwam. En 16 dagen later ongesteld, dus een 28 dagen cyclus. Wel balen, niet zwanger! Maar gelukkig een regelmatige cyclus. Nu 2e maand, weer rond dag 12 a 13, krampen en heldere afscheiding, dus ik wist het eitje komt... Zo'n acht dagen na mijn eisprong, kreeg ik een behoorlijke menstruatie kramp.. moest het ook echt even weg " puffen " duurde ca 3 min.. de dagen daarna vage steekjes in mijn onderbuik en een trekkend gevoel naar mijn boven benen. Verder is mijn afscheiding héél erg en dik ( wit ). Vandaag was het zo erg, dat 't leek alsof ik ongesteld was zo " nat " was het. Zelf zegt mijn gevoel gewoon, dat ik zwanger ben. Heb zulke verliefde " kriebels " in mijn buik en die steekjes. Ook pijnlijke boobs, maar die had ik vorige maand ook na mijn ei, dus daar kijk ik niet raar van op. Ze zijn wel minder pijnlijk, dan vorige maand. Wie o wie, herkend dit!
@G89 ik reageer ook ff..omdat ik dit herken..en ook erg benieuwd ben naar de antwoorden. Ik zit nog in mn 1e ronde..en heb een vermoeden dat ik net als jij een regelmatige cyclus al heb..( in het verleden als eens gestopt toen ook meteen een 28dgn cyclus ) Net als jij ook mn eisprong gevoelt met helder wit slijm! Ik zit nu op 7/8 dgn na mn eisprong..en de hele week al ongi krampen en steken.. Sinds gister een raar gevoel in mn buik..kriebelig gevoel en trekt door naar mn bovenbenen..gister op het werk moest ik helemaal ff staan..mn benen voelde zo raar. Ook al een week onwijs veel dromen..niet normaal meer.. Mn nod is 6 nov..en de jouwe? Wanneer ga je testen? Succes
Mijn NOD is 8 nov, dus we gaan bijna gelijk op. Had al tegen mijn vriend gezegd, als het niet zo is, dan eet ik mn schoen op! ( Zeker van me zaak of niet ) Ik wil eigenlijk nu al testen haha, maar weet dat hij dan toch negatief is, aangezien dat TE vroeg is neem ik aan. Ik denk, dat ik pas test als ik 8 nov niet ongi word. Ik kan er namelijk de klok gelijk op zetten. Ook toen ik nog niet aan de pil was ( paar jaar geleden )! Altijd zaterdag ochtend zodra ik uit bed kom en na de wc ga Spannend hoor! Ben benieuwd naar de reacties van iedereen.. Vorige maand had ik hoop, maar door de verhalen die je hoort en leest, ga je twijfelen. Terwijl ik dat totaal niet heb! De verhalen die ik lees, maken me niet aan het twijfelen.. Spannend, spannend! Hou je me op de hoogte?
@G89 Ik hou je zeker op de hoogte..jij mij ook he Ik test denk pas op 8nov of miss zelfs de 9e vind zondag wel een mooie dag Als ik niet ongesteld wordt natuurlijk! Ik twijfel wel enorm hoor..dat stomme ontpil verhaal..pff weet niet wat ik daarvan moet denken. sinds vandaag ook enorm graag nu al willen testen, maar indd..veel te vroeg waarschijnlijk. Ook de hele dag weer hoofdpijn...
Ach, ik geloof niet zo in het ontpil verhaal. Ik zie het zo: Bij de één reageert het lichaam heftiger op de pil, dan bij de ander. De één is misschien pas na een half jaar ongesteld, maar de ander gelijk na 28 dagen ( zoals ik ) en heb 3,5 a vier jaar aan de pil gezeten, wel één van de lichtste, dus dat kan er ook mee te maken hebben. Maar las net een verhaal van een vrouw die 20 jaar aan de pil heeft gezeten en gelijk de 1e maand zwanger was. Dus het kan allemaal... Dat het ontpillen is? Elk lijf reageerd anders, daar hou ik het maar op Ik heb zo de neiging om mn vriend NU te bellen, dat hij een test moet halen! En natuurlijk hou ik je op de hoogte, nog even wachten! Wat voorn cyclus had jij voor de pil dan ?
Dat weet ik niet eens meer haha...weet wel dat ik afgelopen zomer 1 maand gestopt was..mn lichaam was vd rel..sloeg gewoon 1 periode over..dus op advies even gestopt..en toen kwam ie meteen op de juiste dag weer. Ik slik stedril 30 of Mygronon 30 ( ofziets ) ook een lichte pil..al 10 jaar. Maar goed hoor net dat ik mn banner moet wijzigen..mn eisprong namelijk later gekregen dan dat ie eerst aangaf..dus testen kan ook pas later
@Olove Ik heb ook 9 jaar lang de Microgynon geslikt, ook de lichtste variant en was meteen gewoon weer netjes op tijd, alsof ik nooit de pil had geslikt dus volgens mij ligt het ook aan de soort pil hoor...
Ook ik heb de microgynon 10 jaar lang geslikt en daarvoor altijd een regelmatige cyclus gehad, maar sinds ik gestopt ben is er niks meer regelmatigs aan. Ik denk ook gewoon dat naarmate je ouder wordt, je lichaam en je hormoonhuishouding ook verandert, en je daardoor een andere cyclus kan krijgen. Ik heb alleen de pech dat het dus helemaal over de hoop licht nu.
Dan mag ik van geluk spreken! Voor de pil een cyclus van 28 dagen en nadat ik gestopt met de pil cyclus van 28 dagen! Kan de klok er gelijk op zetten! Maar niemand die mijn boven genoemde verhaal herkend???!!
Hallo Ladies Ja hoor ik herken dit zeker, ik heb precies zulke kriebels, steekjes krampen en soms naar mijn benen toe. Slapen doe ik heel slecht snachts, en overdag op mijn werk heb ik moeite met mijn ogen open houden. Ik heb in ieder geval vanmorgen ( veel te vroeg) een test gedaan en er verscheen een hele lichte roze lijn, dus ik weet het niet, heel spannend, ga er maandag weer 1 doen.. Het zou vroeg zijn maar het kan ook zijn dat ik mijn eisprong misrekent heb en dat deze langer geleden is, ik heb goede hoop... Liefs Denise ps. is ook mijn 1e ronde na jaren Microgynon 30..
Gelukkig, weer iemand met de zelfde " klachten " Ik heb vandaag ook getest, mijne was negatief.. Maar zit dan ook echt een week voor mijn NOD, dus had het wel verwacht. Maar mijn gevoel blijft er bij, dat er iets is.... Ik had die goedkoper van kruidvat, die cassette.. Liep vandaag nog door de etos, die hebben daar van die testen die je heel vroeg kan gebruiken voor je NOD ( lekker ongeduldig ) maar er liepen me iets te veel mensen haha!
Ik herken het ook van de bovenbenen en ik heb gister een steek in me lies gehad en steekjes in me onderbuik.. Nu voel ik dat er iets bezig is in me buik, me darmen zullen het wel zijn. En heb het gevoel dat ik vandaag nog naar de wc moet (als je begrijpt wat ik bedoel) . Ik kan meestal 1x per week naar de wc, nu kon ik donderdag en gisteren en nu heb ik het gevoel alsof ik straks weer moet. Mijn afscheiding heb ik sinds me eisprong, het is niet echt dik maar wel cremige/witte kleur. Oh en over ontpillen. Ik heb heel erg moeten ontpillen.. Zit nu in de 4e maand en me 1e eisprong gehad. Ook heb ik zo'n 50 dagen achter elkaar spotting gehad en hele lichte ongies. Ik slikte microgynon30. Voor mij was het dus niet meteen allemaal goed in me lijf. Geloofde niet in ontpillen, maar nu kan ik wel zeggen dat voor sommige mensen ontpillen wel echt bestaat. Alleen ontpillen, het is denk ik meer dat je lichaam op gang moet komen.
ik heb ook zulke steekjes, plus mijn borsten zijn een cupmaat groter plus ik heb puistjes die ik normaal niet heb. ben al meer dan een jaar van de pil af. ik dacht ook: zwanger (was er echt van overtuigd) maar vanochtend (2 dagen voor nod) getest en negatief. reken er nu niet teveel op, dan is de teleurstelling alleen maar groter mocht het niet zo zijn, en het kan nog heel goed ontpillen zijn!
ik heb ook zulke gevoelen steekjes in mijn buik en krampen ook gevoelige borsten maar afwachten maar ga naar mijn HA maandag
wil jullie niet ontmoedigen maar heb al 1,5 jaar die steken in mn buik en dat mn borsten zeer doen en dat vage gevoel in mn buik en steeds wordt ik ongi. dus ga nergens vanuit dames.
Ik had er vorige maand totaal geen last van. Voel me gewoon anders als anders. Kan natuurlijk ook totaal wat anders zijn, maar dat zullen we volgende week wel zien. Heb nu 2 dagen achter elkaar gedroomd over een licht positieve test, maar dat zegt niets.. Zelf ben ik niet TE veel bezig zijn met zwanger worden. We vrijen wel op " de " dagen, maar niet om de dag ofzo.. als we zin hebben.. Ach, nog even wachten...
Ik herken het Ben nu 1 dag overtijd het heb nu al een paar dagen het gevoel og ik opoe moet worden dus ren elke keer naar de wc want denk dat hij er is, goed nieuws hij is er niet. Nog geen test gedaan, morgen even 1 halen duimen maar gr mau
Spannend Mau! Hou je ons op de hoogte? Ik ken meerdere mensen, waarbij de test(en) pas een week na de NOD positief werden, dus het zegt niets! Bij mij is het misselijkheid nu ook toegenomen, maar goed. Nog even paar dagen wachten!
Hai meiden! Ik voeg even in, ik zit in dezelfde situatie! Over een kleine week mag ik testen (8 nov NOD), maar ik denk dat ik eerder al een gevoelige test ga doen... Ik heb nu steeds krampjes (iets anders dan wanneer ongie komt...) en super licht bloedverlies rond dag 19/20 (mijn cyclus is altijd tussen 28-30!) Ik heb goede hoop voor deze maand! En als ik wat verhalen lees hier... zijn er meer bij wie het zover lijkt te zijn! Echt heel spannend hé! Liefs, BarbaBeer