ben ik nu wel of niet zwanger ?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by syboena, Nov 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    hallo allemaal

ik hoop dat er eimand is die mij kan helpen
    ben op het moment heel onzeker :(
    ik kan eigelijk pas over 3 dagen testen
    maar heb algelopen week 3 testen gedaan 1 van eigenmerk c1000 die was negatief 2 van kruidvat eigenmerk ook negatief
    ik had vanavond 1 gedaan van de kruidvat maar mijn mannetje verdtrouwde het niet (die denkt namelijk dat ik zwanger ben) dus ik naar de apotheek en een prodictor test gehaalt dus die gelijk gedaan en die gaf positief aan wel heel licht streepje maar ja streepje is streepje
    maar voor mijn gevoel klopt het niet
    kan ook komen omdat ik nu 4x een mk heb gehad dat ik nu niet meer durf te hopen op een zwangerschap
    dus ja nu is mijn vraag moet ik ff afwachten of ik ongi wordt of naar de dokter gaan en die een test laten doen?

hoop dat eimand mij kan helpen

2. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ik zou die drie dagen nog ff afwachten en dan nog een test doen. Als die ook positief is, dan weet je het zeker!
    Het zou kunnen dat die andere twee gewoon te vroeg gedaan zijn, dan geeft die laatste gewoon het juiste antwoord.
    Probeer anders om vanavond en vannacht niet teveel te drinken en doe er morgen ochtend 1, met je ochtendurine. (of de dag erna, als je hem niet in huis hebt.) Deze urine is gewoon geconcentreerder en zou dus een duidelijkere uitslag kunnen geven!

3. syboena

syboena Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    2,304
    0
    0
    ja dat zou ook nog kunnen
    maar ik denk dat ik gewoon nog ff 3 dagen afwacht en dan als nog een test ga doen ben nu best wel onzeker aan de ene kant wil ik heel graag dat hij positief wordt maar durf nu nergens op te hopen wil niet nog een keer teleurgesteld worden

maar dankje wel voor je reactie

4. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    test in ieder geval met ochtendurine! Die is gewoon sterker en geeft dus een duidelijker resultaat. Als je bvb net een kop warme thee ophebt, moet plassen en dan die test doet, heb je gewoon de kans dat je hcg niveau lager lijkt dan het is!

Share This Page