Spannend Barbabeer! We hebben op de zelfde dag onze NOD... Ik heb eergisteren een test gedaan, ruime week voor mn NOD, maar die gaf negatief... Dat had ik ook wel verwacht. Ik had afgelopen donderdag steken in mijn buik ( heftiger dan menstruatie krampen ).. zes dagen na mijn ei... Dus dan zou de test nog TE vroeg zijn.. We wachten in spanning af.....
Joepie... nog meer meiden op weg naar zwangerschap Bij mij zijn de steekjes wel minder dan menstruatiekrampen, maar daar heb ik normaal ook eigenlijk nooit last van (max. halve dag). Wanneer ga jij weer testen dan? Liefs, BarbaBeer
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#3136392 Dit topic had ik geopend, had last van al die dingen waar jullie last van hadden (wel 7 dagen van te voren al posi-test)
Steekjes zijn bij mij ook inderdaad minder dan menstruatie krampen, alleen op zes dagen na mijn ei, wel heftiger dan menstruatie krampen ( innestelling ? ) en daarna alleen maar kleine steekjes in mn onderbuik en mn zij ene keer links, andere keer rechts.. Vaak voel ik een paar dagen voor mijn menstruatie krampen, maar nu al echt na mijn ei... en herken het helemaal niet! Ik wacht af tot zaterdag, dan is mijn NOD en als ik die dag niet ongi word, dan test ik zondag morgen! Spannend! Hou je me op de hoogte? Liefs
Hai G89! Heb je een leuke dag gehad? Ik had het leuk op mijn werk, wel goed even wat afleiding! Morgen ben ik vrij... ik ga 's ochtends testen (alleen), en als het dan al raak is (wel vroeg voor NOD, maar toch) ga ik een kadootje voor mijn hubby kopen Ik hoooooop echt dat ik morgen al een posi-testje in mijn hand heb. Wel super knap dat jij echt wacht tot je NOD, al hoop ik zelf ook wel echt dat het morgen geen teleurstelling wordt. Maar aan de andere kant.. als ik nu niet zwanger bent, weet ik echt niet meer hoe je dan hoort te voelen als je wel zwanger bent! Vannacht ben ik zelfs wakker geworden van de (baarmoeder?)krampjes! Duurde wel even voordat ik weer kon slapen Zijn jouw 'symptomen' nog hetzelfde? Of zijn er nieuwe dingen bij of af? Leuk dat we tegelijk opgaan! Liefs, BarbaBeer
zelf heb ik die symtomen ook kramp in mijn buik en ben erg moe. ben al 2 jaar van de pil af dus het ontpillen kan het niet zijn. keek vanmorgen in de spiegel en ik heb puisten gekregen die ik al 2 jaar niet meer ken. moet ook vaak naar de toilet,, mischien komt dit wel allemaal door de spanningen nog even af wachten en dan weten we het. kan me alleen niet voorstellen dat het al in 1 keer raak is
Hé Barbabeer, Ja, heb een leuke dag gehad. Maar voelde mijn buik wel.. Borrelend gevoel. Raar uit teleggen, maar soort honger gevoel. Terwijl ik net 2 stukken brood op had. 'T zijn mijn darmen in elk geval niet, dat voelt heel anders. ( heb last van gevoelige darmen, dus weet hoe het voelt ) Verder ben ik met vlagen misselijk, niet overgeven, maar dat er een beetj maagzuur omhoog komt. Enja, die steekjes blijven.. Ik vind 't eerlijk gezegd wel moeilijk hoor om te wachten tot NOD, maar doe het maar omdat ik vorige week vrijdag ook al een negatieve test in handen had. Maar dat was gewoon nog véélste vroeg. Ik las ergens, dat op dag 21 ( als je 28 dagen cyclus heb ) dat je dan maar 5 Hcg heb. Terwijl de testen vaak bij 20 HCG beginnen.. Maar inderdaad wat je zegt. Als ik nu niet zwanger zou zijn, wat zouden de symptomen dan wel niet moeten zijn ( of niet )... Het vrouwelijk lichaam kan ons inderdaad erg voor de gek houden. Hoop voor je dat hij morgen posi-uitslaat! Ik word niet wakker van de krampjes, maar droom wel over " zwanger " zijn. De eerst droom was, dat ik positief was. En de droom er na, was dat hij negatief was, maar omdat hij te vroeg gedaan was ( toen had ik de test nog niet gedaan ) Gek hé! Nou, laat je me het morgen weten Slaap lekker Liefs
Huh, hoezo in 1 keer raak? Als je al 2 jaar van de pil af bent. Of heb je 2 jaar condooms gebruikt met manlief? Maar ja, die puist(en) herken ik ook. Nu je er overbegint. Ik kreeg er gisteren ineens een bij mn voorhoofd, die herken ik ook helemaal niet.. Nou spannend hoor meid! We duimen voor je..
@ Hanneke: Het zou echt super zijn, ronde één! Ik hoop het voor je 8) Heb je al een testje gedaan? Of wacht je nog even tot NOD? @ G89: Nou, vanmorgen testje gedaan.. was negatief Bizar genoeg vannacht en vanmorgen ook niets meer gevoeld! Ik hoop echt dat deze uitslag negatief is, doordat ik te vroeg test, maar zo ver voor NOD is het ook weer niet Zucht! Zit weer niets anders op dan wachten..... Zo te lezen is alles bij jou op volle toeren voor een zwangerschap of niet Gek hé, al die kwaaltjes die je normaal niet leuk zou vinden, zitten we nu om te springen, hihi. Nou meiden, keep in touch, hoop dat we alledrie (ondanks mijn nega-test ) zwanger zijn! Fijne dag vandaag! Liefs, BarbaBeer
Meiden..ik denk dat ik goed nieuws heb! Heb vanmorgen ook getest ( kruidvat met een pipet ) en binnen 2 min verscheen er een licht roze streep..die steeds duidelijker werd. Kan het nog niet echt geloven...morgen doen we er nog 1..en als die ook positief is..dan nog 1 van CB digitaal waarop staat zwanger..want mn vriend heeft het niet zo op strepen..ik zei een streep is een streep, maar hij denkt dat ienet zo donker moet zijn als de controle streep O..en ik had gehoord dat de kruidvat testen weleens vals resultaat afgeven...hoe denken jullie hierover? Want ik hoor ook heel veel goeie dingen erover.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met de pil omdat ik er ziek van werd steeds. We doen het nu inderdaad al 2 jaar met condoom tot afgelopen maand. Het is echt leuk om te lezen dat jullie zon beetje allemaal tegelijk moeten testen met mij, Vanmorgen kon ik het niet laten en heb een test gedaan heel dom van me want hij was nog negatief. Mijn urine was wel erg troebel maar mischien is dat wel altijd de ochtend urine ik weet het niet ik heb nooit urine in een potje op gevangen. Weten jullie hier meer van? zenuwen gieren mij door het lijf! haha ik hoop ook voor jullie dat jullie allemaal snel zwanger zijn!
I know the feeling, haha! Echt balen he, je wil dat eigenlijk al op je roze wolkje gaan zitten, mag het nog niet! Nog wel vertrouwen erin dat je zwanger bent dan? Mijn vertrouwen heeft vanmorgen toch een klein deukje opgelopen Liefs, BarbaBeer
Heej klinkt erg goed! Ze zeggen maakt niet uit hoe licht hij is hij vind hcg! Ze zeggen ook een negatieve test kan vals zijn maar een positieve test niet. Dus ik zeg Gefeliciteerd!
Hoi Olove, Ik heb precies hetzelfde! Al 2 dagen 2 positieve testen van het Kruidvat. Verder alle kwalen zoals misselijk, buikkrampjes en steekjes en zere borsten. Ik moet officieel morgen ongesteld worden. Eng hè?! Maar we blijven gewoon net als de test heel positief!
@ everybody die zwanger blijkt te zijn vandaag! Allemaal gefeliciteerd, jullie hebben allemaal een streep en een streep is een streep zeggen ze! Nou ik wordt alleen maar onzekerder begin echt verdrietig te worden. Heb 2 posi matcare testen gehad, en nu 1 nega kruidvat en 1 heeeeel lichte CB vanmorgen, ik geloof er niet meer in. Misschien moet ik nog even wachten met die kruidvat testen en CB testen, ik denk dat het hier nog te vroeg voor is, morgenochtend doe ik weer een gevoelige van matcare,. als die dan weer posi is, ga ik het ook geloven hoor! Ik hoop dat het bij mij ook: een streep is een streep is...... duim voor me please! Liefs JOJOTJE
Jojo tuurlijk duim ik voor je...! En lieve schat..je HCG verdubbelt om de dag geloof ik..dus wacht nog even tot donderdag..of beter nog tot je NOD.. Ik heb er alle vertrouwen in!