Kriebels & steekjes in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by G89, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Ik ga morgen als ik thuiskom pijlsnel lezen wat het is geworden! Vind het spannend voor je!

Liefs, BarbaBeer

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Heb toen ook getest met cb positief (7 dagen voor NOD)

Spannend jho..

@ Alle zwangere, van Harte!

3. amedea

amedea Lid

Nov 1, 2008
    10
    0
    0
    @ Marjolein,

sorry, zie je bericht nu pas. Ik begin nu ook last te krijgen van mijn borsten en met name mijn tepels, die zijn zó gevoelig opeens.

@ G89

Met onze gezamenlijke inkomen komen we wel rond, maar ik heb net als jou de wens om thuis bij mijn kindje te blijven (als het er komt insjaallah*). En dan moet ik mijn baan toch wel opgeven... Maar voor de rest heb je het mooi verwoordt. Liefde en aandacht kunnen geven is toch wel belangrijker. En bovendien geloof ik er in dat elke kind wordt geboren met zijn/ haar "rezq" zoals we dat in het Arabisch zeggen. En "rezq" betekent "hetgeen wat iemand toekomt in deze wereld, hetgeen wat voor iemand bestemd is zowel materieel als immaterieel".

Maar genoeg gefilosofeerd, eerst maar de test afwachten... ;)

* Insjaallah betekent als God het wil.

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    En zo is het Amedea ; ) (ps het geloof is geen filosoferen hoor ; ) )

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    pff ik geef een beetje de hoop op vandaag.. ik weet ik moet nog 4 dagen wachten..
    Maar heb vandaag bijna nergens last van vanmorgen toen ik opstond had ik even heel hevig steken in de buik en verder vandaag heb ik nergens last van.
    Gek he normaal hou je er niet van om dingen te voelen maar nu wil ik graag dingen voelen..
    Heb vandaag ook nog een keer een test gedaan en was nega..

Hoe staat het verder bij jullie..?

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Hé meid,

Ik geef de hoop ook op met mijn positieve gevoelens.
    Vandaag weer een testje gedaan ook negatief! Zelfs geen klein lijntje of wat dan ook! Ik zit dan nog wel 3 dagen voor mijn NOD, maar toch. Dat kleine beetje hoop..

Balen, maar 't lichaam van een vrouw is en blijft nou éénmaal een raadsel. Bij elk krampje of steekje, denk je " Hé, dat had ik vorige maand niet? Zal het dan nu toch? "

En als je dan uit eindelijk niets voelt, dan zal 't net zijn dat het wel raak is.
    Pff.... :(
    Zal maar braaf moeten wachten tot zaterdag!
    En Hanneke, om je toch even een riem onder de hart te steken ;)
    Misschien maakt jij niet zo snel HCG aan, dat hij daarom nog nega zegt ;)

7. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Heej..
    je hebt helemaal gelijk.. het is inderdaad allemaal een raadsel,,
    je weet niet eens wat er mijn je eigen lichaam gebeurd..
    En inderdaad alles wat je voelt wat je niet kent denk je er over na..

we moeten nog even een paar dagen wachten.. voordat we het weten,,
    maar het lijkt wel jaren te duren..

Hopelijk is het raar voor jou deze maand!
    duim voor je

8. Haarlem03

Haarlem03 Lid

Oct 19, 2008
    20
    0
    0
    Haarlem

Ik herken het echt! Die verliefde kriebels had ik ook. En gerommel in mn buik. Kleine trekjes/steekjes. Mijn gevoel laat me nooit in de steek en nu ook blijk ik zwanger! Ik voel me nog steeds heel erg goed. Heb pas over 2 weken een afspraak bij de vk. Dat duurt wel erg lang vind ik en ik hoop zo dat alles goed blijkt en het niet een leeg vruchtzakje is...
    Op dit moment zijn mn borsten echt super gevoelig en keihard. Mn man staat er echt van te kijken! Ik pas gewoon mn bh's al bijna niet meer..

Ik hoop voor je dat het positief uitpakt! Maar ik denk dat het wel goed zit....

9. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Hé G89!
    Ik had toch gehoopt een ander soort berichtje hier van je aan te treffen :( Echt balen dat de test (nog!) negatief is. Voelt niet leuk he?

Heb je vandaag nog krampjes enzo gehad? Heb je nog een beetje het idee dat het toch raak zou kunnen zijn?

Succes!

Liefs, BarbaBeer

10. amedea

amedea Lid

Nov 1, 2008
    10
    0
    0
    Vandaag ben ik toch ongesteld. Ik vind het raar dat mijn lichaam de afgelopen 2 weken zo op hol is geslagen met allerlei symptomen, die ik nooit eerder heb meegemaakt. Maar goed, blijkbaar is het nog niet de juiste moment voor ons.

@Hanneke & G89, heel veel geluk! Ik hoop dat jullie testen uiteindelijk wel positief zullen zijn. Nog even geduld... :)

@ OemHudaifa, da's jouw mening. En we verschillen van mening, deze forum is niet de plek om daarover verder te discusseren. Groetjes.

11. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Hé Barbabeer,
    Nee, het voelt inderdaad niet echt fijn! Moment weet ik niet meer of het nu wel raak is of niet. Was er zo van overtuigt!
    Gisteren geen krampjes ofzo gehad, maar vandaag voelde ik weer steekjes in mn linkerlies. Mijn borsten zijn nog wel erg gevoelig, met name rond de tepels en de binnenkant.
    Ik wacht maar braaf af tot zaterdag, dat is t beste denk ik!

En jij? Nog symtomen er bij gehad of juist verminderd?
    Wacht je nou tot zaterdag of test je toch wel morgen?

Liefs,x

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Ik had gisteren een berichtje gestuurd dat ik bijna niks voelde,
    maar vanochtend vroeg werd ik wakker mer erg veel pijn in de onderbuik in het midden.
    ik dacht zou het dan toch? ben m'n bed uit gegaan en heb weer een test gedaan, alleen hij was weer nega.
    Na een half uur zakte de pijn af en voel nu nog een klein beetje.
    Ik ben nu erg misselijk maar dat kan ook komen dat ik nog niks heb gegeten heb der echt geen zin,,
    Ook heb ik het gevoel dat ik ongesteld ben..

Er spoken allerlei dingen door mijn hoofd of dit is een voorteken van de menstuatie (alleen anders dan anders) of ik heb de griep of ik ben toch zwanger..
    ik weet het niet,,

mm nog maar even afwachten wat het verder gaat doen..

13. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Hai G89!
    Ons verhaal is echt precies hetzelfe! Ik denk nog steeds dat ik zwanger ben (al ben ik wel wat gaan twijfelen :( ). Vanmorgen heb ik daarom weer een test gedaan, ik kon echt niet meer wachten! Er was na 3 min. geen streepje, maar binnen de 15 min. dat je de test moet aflezen wel een mini-mini-mini streepje. Schiet ik dus nog niet zoveel mee op :( :( Ik weet niet of dit iets betekend!

Nu wacht ik tot zaterdag... jij dus ook! Zou zo graag willen dat we zwanger zijn! Ik en mijn man zijn dan vrij t/m woensdag, dus dan zouden we het ook aan iedereen kunnen gaan vertellen enzo. Het zou echt perfect zijn! :oops: Zucht....

Mijn symptomen zijn iets veranderd. Minder krampjes (nog wel een beetje) nu vooral moe en vergeetachtig! Last van mijn boobs heb ik niet, maar dat heb ik nooit, dus dat verbaasd me niet.

We gaan weer verder met wachten....!

Liefs, BarbaBeer

14. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    @ Hanneke; Oooh.. super balen dat ook jouw test nega is! Zo lastig als je lichaam iets anders zegt dan de test!

Wanneer ga je nu weer testen dan?

Wachten duurt echt zoooo lang! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Liefs, BarbaBeer

15. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Maarre... wat vinden jullie vrienden/mannen er eigenlijk van?

Ik vind het echt een beetje sneu voor mijn man.. Ik voel vanalles, hij wordt er helemaal enthousiast van! En dan ga ik testen en dan is er niks te zien! Ook wel sneu he...

Liefs!

16. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Hij vind het wel elke keer erg spannend. Hij wil altijd de test hebben zodra ik " klaar " ben!
    Dan wil hij het aflezen, ik hoor het na de tijd :p
    Als het dan niet zo is, dan baalt hij natuurlijk wel! Maar dan zegt hij wel, we oefenen weer gewoon verder!
    Maar ik weet wel, dat als ik zwanger ben, dan hij dan 't hele huis op zn kop zet. Letterlijk en figuurlijk! Zie m dr eerlijk gezegd ook nog wel voor aan, dat hij dan naar buiten vliegt om het van 't dakterras af te schreeuwen haha!
    Hij wil namelijk erg graag een kleine uk. Tja, af en toe is de mijne een beetje een ADHD-er ;) erg gezellig in huis..

17. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Barbabeer, heb je nog een testje gedaan vandaag? En hoe voel je, je nu?

En Hanneke? Hoe is het nu ? Ook al weer een testje gedaan?

Liefs G,

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38

Heej G,

Ik heb vandaag een test gedaan alleen weer nega.. vanmiddag dacht ik even ik word al ongi wat een beetje vroeg is maar het voelde net zo..
    verder had ik geen symtomen.. ow ja even steken in mijn linker borst

en hoe is het bij jou?

Groejtjes Hanneke

19. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Ja, kan dr even geen pijl op trekken! Vanmiddag kreeg ik even een paar duidelijke krampen, wat me even deed denken oh volgens mij is het toch op komst. Maar toen kreeg ik ineens weer die steekjes in mn onderbuik en zij.
    Verwarrend! Ik merk het morgen ochtend wel, dan is mijn NOD of niet ;)
    Verder zei mijn mannetje gisteren, dat mn borsten voller waren! Dat viel hem erg op!
    Man lief moet volgende week een weekje weg voor zn werk.
    Dus het zou wel een leuk welkoms cadeautje zijn, als hij thuis komt en ik wel zwanger bleek te zijn!

Jullie horen 't morgen van me!

Weltrusten alvast dames!

20. Biejie

Biejie Bekend lid

Aug 12, 2008
    723
    0
    0
    Hai meiden,

vanmorgen stond er (heel confronterend) 'niet zwanger' op CB digitaal.. en dat óp NOD. Denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik doorga naar de volgende ronde :(

Maarr... nog geen bloed, en wel symptomen... zucht.. Het blijft nog afwachten!

Jullie ook succes!

Liefs, BarbaBeer

Share This Page