Kriebels & steekjes in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door G89, 31 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hallo dames,

Om mezelf en anderen nog even in spanning tehouden. Ik ben nog niet ongi!
    Normaal word ik het 's nachts.. Vanmorgen voelde het wel "nat" dus ik dacht oh nee hè...
    Maar het was veel vocht ( afscheiding )
    Ik wacht nog even af..
    Mocht ik eind van de middag nog niet ongi zijn, dan komt er weer een testje bij kijken ;)

Barbabeer, wat vervelend zeg! Je zult je wel goed balen...

2. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Net ongie geworden :cry: Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden zeg! Ik hoop dat jullie straks posi-testjes hebben!

Ik ga door voor zwanger in december.. weer even wat moed schrapen, dan gaan we er weer tegenaan ;)

Liefs en succes!
    BarbaBeer

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, ik ben nog steeds niet ongi! Nu beginnen de kriebels toch te komen!
    Normaal gesproken word ik het echt altijd vrijdag nacht en nu.....
    Zou het dan toch?
    Ik wacht nog even af! Had vandaag geen tijd om een test te kopen, dus moet wel wachten tot maandag.

Barbabeer, je lichaam kan je echt voor de gek houden ja. Dat hou ik ook in mijn achterhoofd.

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    ik heb jullie berichtjes zitten lezen en de een geeft me hoop en de ander ontmoedigd me weer hihi..

ik ben nu 1 dag overtijd ben in mijn eerste ronde en heb ook rauw eiwit gehad rond mijn eisoprong paar dagen erna een soort menstruatiegevoel en afgelpen weekend aan de diarree, overgeven opgeblazden buik misselijk ik weet niet of het griep is of gewoon iets anders, ook heb ik af en toe ongi krampjes en steekjes in mijn buik ga morgen testen, zijn hier nog nieuwe ontwikkelingen? zie dat hanneke ook 1 dag overtijd is. heb je al getest?

Deel Deze Pagina