droomaanbod met 1 voorwaarde niet zwanger zijn.

Discussion in 'Zwanger worden' started by kusjes1986, Feb 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik heb echt een droomaanbod gekregen voor in mei. 1 eis je mag niet zwanger zijn want dan gaat het hele feest niet door. Simpelweg omdat je dan niet mag.

Ik hou er van tattoos. Nu mag ik mee naar een conventie van 2 dagen en zal daar getatoeëerd worden. Wel ter verstaan voor niks! Alleen nu is er ook een kinderwens. Wat zouden jullie doen?

Ik weet ook dat ik zo'n aanbod nooit meer krijg. En ik dit echt super graag wil mee maken.

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Als je het echt heel graag wilt dan zou ik de kinderwens een paar maanden uitstellen. Mei is het ook al over 3 maanden.

3. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Eerlijk gezegd zou ik mijn kinderwens daar niet voor op pauze zetten. Een tattoo kun je later ook nog laten zetten, ja dan moet je ervoor betalen maar goed een zwangerschap kun je niet kopen.

De kans zul je misschien nooit meer krijgen om het op een evenement te laten doen, en gratis maar is dat voor jou belangrijker dan een eventuele zwangerschap? Dat is de vraag.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Eerlijk?
    Ik zou wachten.

Wij wachten ook.
    Gaan in april maar New York. Ik wil niet het 'risico' lopen op een zwangerschap en daar in het eerste trimester naar toe gaan. Vorige keer was ik namelijk compleet oververmoeid de eerste 14 weken dus voor mij zou dit de reis echt kunnen verpesten.

5. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Tsja die keus ligt totaal bij jou ;)
    Echter zou ik nooit mijn kinderwens er voor op hold zetten als ik eerlijk ben.
    Je zult voor jezelf af moeten wegen wat zwaarder weegt.
    Hier ging het zwanger worden niet vanzelf en heb er een heel traject voor doorlopen dus voor mij zou het een simpel antwoord zijn. Ik ging ermee door en blijkt tegen die tijd dat je zwanger zou zijn, nou ja dan houdt die beurs dus op. Een tattoo zetten kan altijd nog, dan misschien niet op een conventie maar ach als je dat moet laten voor een klein wondertje in je buik!!!???

Succes met je beslissing

6. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

Dec 2, 2014
    1,180
    28
    48
    Iedereen zal op deze vraag een eigen antwoord hebben, maar je moet vooral afwegen hé. Hoeveel weegt het nadeel van "niet ingaan op het droomaanbod" op tegen het voordeel van "drie maanden vroeger zwanger zijn"? àls je al snel zwanger geraakt natuurlijk (wat ik uiteraard hoop voor je ;) )

7. Ik heb niks met tattoos, maar stel dat ik gratis naar disneyland zou mogen en dan nergens in zou kunnen omdat ik net zwanger ben, dan zou ik ook een paar maandjes wachten... ;)

Dus ik zou zeggen: wachten. :)

8. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil het echt heel graag. Maar daarbij vind ik het ook heel egoïstische klinken ☺. We hebben al 2 gezonde kindjes en ben sinds nov al gestopt met de pil. Als ik zeg dat ik die paar maanden ook kan wachten krijg ik een hele boel kritiek van de meiden die moeilijk zwanger kunnen worden wat ik ook begrijp. En het gaat niet om een tattoo van 5 tientjes maar om een tattoo wat de 3 nullen wel aan tikt. En dat heb ik niet zomaar liggen

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

Jan 18, 2013
    2,124
    0
    36
    Drenthe
    Eigenlijk heb je de beslissing dan al gemaakt toch. ;) Van de mening van anderen moet je je niks aantrekken.

10. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat weer ik wel maar vind dat heel lastig. Probeer alijd met alles en iedereen rekening te houden. En beide wensen net zo groot vandaar dat ik hem best lastig vind.

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Als ik je bericht zo lees dan zou ik wachten en je niet teveel aantrekken van wat andere meiden van jouw keuze wel niet zullen denken. Jij moet jouw leven leiden!!

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Wat je je partner ervan? Ik denk dat dat de enige andere mening is die hier belangrijk is.

13. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Jij vraagt ons wat wij zouden doen dus vandaar dat je ook op die manier antwoord krijgt.

Echter vind ik dat je volledig zelf moet bepalen wat jij wilt doen! Dus weeg voor jezelf af wat zwaarder weegt, de voors en de tegens en maak daaruit je besluit.
    En wat je ook besluit dat is toch aan jou, maakt toch helemaal niet uit wat een ander daarvan vind??

Inderdaad de enige andere partij die belangrijk is, is je partner, wat is die mening?

14. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    #14 kusjes1986, Feb 18, 2015
    Last edited: Feb 18, 2015
    Die vind wachten ook niet zo'n ramp. Hij vind vooral dat ik mijn dromen na moet jagen.
    maar goed ben al een paar maanden van de pil af. En voel me heerlijk! Zouden jullie dan je vruchtbare dagen over slaan of voor 3 maanden weer slikken?

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Als je écht niet zwanger wilt worden nu kun je mi beter weer even tijdelijk anticonceptie gebruiken...

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,186
    113
    Volg je hart. Je hebt met niemand wat te maken (nou ja, met je vent dan maar die steunt je) dus wat let jou om het niet te doen? Jouw keus:D

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, simpel gezegd: dat moet je niet doen!! Leidt je eigen leven en heb lak aan wat een ander vindt, scheelt je een boel kopzorgen. Alsof een ander zijn leven inricht naar wat JIJ er van vind ;)

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Condoom? ;)

19. Reeva

Reeva Actief lid

Jan 13, 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou wachten!!! Is toch te cool! En eentje van 3 nullen is een aardig plakplaatje! :D Dan gebruik je toch tijdelijk een condoom en ga je tempraturen ofzo....zit je tenminste niet helemaal stil :D :p

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,274
    6,186
    113
    Condooms een optie? Ik zou persoonlijk niet voor een hormonale anticonceptie gaan.

Share This Page