38 weken zwanger en spuugen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke1990, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Hallo meiden.

Ik ben 38 weken en 4 dagen zwanger.. bijna dus!! Maar sinds 3 dagen ben ik enorm aan het spuugen..eerst was het alleen als ik plat ging liggen en nu ook gewoon als ik zit. Ik ben al aan de omeprazol maar die gooi ik er gewoon weer uit..

Mijn bloeddruk is al gecontroleerd en de weeën zetten niet echt door waardoor ik ook niet verder ontsluit.

Zijn er meiden die dit herkennen? Bevalling in aantocht of gewoon de laatste symptomen wat ipv in het begin nu aan het einde naar boven komt.. letterlijk.. haha.

Mensen die dit herkennen?

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Heb je ook maagpijn?
    Ik had dit een week voor de bevalling van mijn zoon. Voorwerk zei de Vk toen. Je baarmoeder is aan het oefenen en dat irriteert de maag. Ik was sceptisch maar een week later braken mijn vliezen en had ik een vlotte bevalling. Dus wie weet...😉

3. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Ik heb al weken maagpijn, ook enorme maagzuur gehad.. nu aan de omeprazol maar de maagzuur is over gegaan in braken... dus weet niet meer wat ik moet denken haha. Ik hoop dat je gelijk hebt en hopelijk komt het bij mij ook snel op gang.

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Wil niet vervelend zijn , maar een gewoon buikgriepje... Heel vervelend hoor dat gespuug. Maar je bent er bijna. Bij twijfel kun je ook even naar de dokter. ;)
    Hopelijk knap je snel op

5. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Zou goed kunnen hoor. Maar aangezien er meer mensen zijn die zeggen dat het eventueel een naderende bevalling kan zijn. Vandaar was ik benieuwd naar ervaringen of mensen het herkennen als tekenen. That's it... een virus zou ook goed kunnen hoor! Vrijdag weer een afspraak bij de gyneacoloog. Helaas al vanaf 32 weken al aan het tobben.. dus koek raakt op.. zeker als je dan (inmiddels) heel de dag spuugt en het zo warm is. Nog evem doorbijten!

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Hou dat wel goed in de gaten. Ik werd 3 weken geleden volledig onverwachts opgenomen in het zkh ivm uitdroging.

7. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier kondigde de vorige bevalling zich wel aan door het spugen. Vind je gedachtegang dus helemaal niet gek.
    Bij mijn was het: spugen, diarree, Voorweeeen (3 uurtjes), spontaan vliezen gebroken en 3 uur later onze dochter op mijn buik.

Maar ja buikgriep/last van hitte kan natuurlijk ook. Wie zal het zeggen hihi.

In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

Deel Deze Pagina