ei in aantocht?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MaDe87, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal de hele dag een spierpijn-achtige buikpijn in het midden van mijn buik. Ik weet niet zo goed waar dit vandaan komt. Ik zit inmiddels op de 15e dag van mijn tweede cyclus. Eerste cyclus was 51 dagen, dus ik heb geen idee waar ik nu zit en of mijn ovulatie er al aan zit te komen. :(
    Kan het zijn dat mijn ei in aantocht is?
    Of is zit de buikpijn daarvoor te hoog?
    Soms denk ik ook wel steekjes wat lager in mijn buik/lies/borsten te voelen, maar dat zouden ook hersenspinsels kunnen zijn. ;)

Graag hoor ik jullie mening.

Liefs MaDe87

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Waarom ga je geen ovulatietesten gebruiken? Dan kun je je ei precies opspeuren... :)

3. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Y87!

Omdat ik voor de pil altijd een onregelmatige cyclus had. Ik verwacht stiekem dat dit nu ook weer zo gaat zijn. Dus ik wilde eerst een aantal rondes wachten om te zien hoe mijn cyclus nu zal zijn. Ik ben een ramp met systematisch testen ;)

Maar goed, geen idee dus wat bij een eisprong hoort, dus vandaar mijn vraag of dit erbij zou kunnen passen.

Liefs

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aha.. het zou natuurlijk bij iedereen weer anders kunnen zijn, ik had het afgelopen week heel erg onderin, en vooral gisteren en vanochtend.. echt stekende pijn bij mn lies zeg maar.. ook ronde 2, eerste cyclus 32, en nu dus 41/42 :)

5. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, bedankt voor je reactie! Gebruik jij wel ovulatietesten?

Ik heb nog niet echt serieuze steken in mijn liezen gehad.
    Vorige maand 'borrelden' ze wel wat. Nu vooralsnog niet.
    Hoge buikpijn lijkt mij eigenlijk ook onlogisch bij de eisprong, maar ik hoor graag wat anderen hiervan vinden!!

Liefs

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hej,

Ik gebruik ze wel.. eerste ronde (31 d) op dag 11 begonnen, 7 dagen getest, en geen ei gevonden..

Deze ronde op dag 6 begonnen (wilde bij een verkorte cyclus niet mn ei missen, want cycli kunnen schommelen tussen de 23 en 70 na pilstop) dusss ik dacht op dag 17 mn ei te hebben gevonden met een piek en toen werd ik gisterenochtend helemaal zenuwachtig want toen werden ze weer positief, ik dacht zwanger?? Maar negatieve zw-test.. toen clearblue digi ovutest gedaan en een smiley, en savonds, en vanochtend.. vanmiddag niet meer dus het is echt een laat ei op cd 27/28.. en dat wil zeggen een cyclus van 42 dagen nu.. maaaar dan ben ik erg blij met die testen!! anders vind je hem toch nooit?!? Had allemaal al pijn en steken.. nu weet ik waarvan :p

Deel Deze Pagina