Kriebels voor een 4e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eefje28, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik zag gister een gezin met 17 kinderen op tv in alle leeftijden. Me man was echt in shock, ik vond het geweldig om te zien. Ik zou ook wel zo groot gezin willen hebben, maar ik moet er niet aan denken om 17x zwanger te zijn of 17x te bevallen. Maar het was wel heel mooi om te zien, ze waren ook heel goed opgevoed en lief voorelkaar allemaal. Kreeg alleen maar meer kriebels voor nog een kindje haha.....Maar ja we zullen er samen achter moeten staan. Ik ben er wel uit, nu me man nog haha....

Mijn cyclus is ook niks. Heb laatst de pil maar weer een maand geslikt om ongi te worden want dat was ik al een half jaar niet neer geweest. Het zal mij nu benieuwen wat me lichaam nu gaat doen weer zonder pil.....Geen zorgen maken meid, weet dat het makkelijk gezegd is maar als de ha zegt dat er niks is dan komt het vast goed! succes meid!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Dus het is normaal die twijfels hahaha...bedankt voor je reactie meiden!

3. Troelala21

Twijfels zijn heeeeeeeeeeeeeel normaal. Ze horen er helaas bij, of het nu om het 1e kindje gaat of een 4e, 5e of 6e ze zullen er altijd zijn!

4. Alita

Alita Niet meer actief

gelukkig.....! Dan hoef ik me geen zorgen te maken hahaha

5. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik lees ook even mee :D een groot gezin lijkt me zo geweldig :D

6. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    hoi dames,

hier zijn we al 2 jaar bezig voor een vierde kindje en mijn man zijn eerste.ik heb al 3 kinderen uit een vorige relatie.
    helaas hebben we al 2 mk gehad.we lopen nu bij de gyn hebben onderzoeken gehad en alles ziet er goed uit we krijgen nu echo's om te kijken wanneer we moeten klussen.en moet nog bloed laten prikken voor me progesteron zitten nu weer in de wachtweken altijd spannend.

voor de dames die twijfelen denk dat dat ook heel normaal is heb ik ook een hele tijd last van gehad,denk gewoon dat je je gevoel moet volgen

voor de dames die zwanger zijn gefeliciteerd

en de klussers zet hem op ;)

7. Troelala21

Wat leuk om te lezen dat er toch nog zoveel vrouwen een groot gezin willen hebben. Heel vaak krijg ik te horen je bent gek, vroeger waren er grote gezinnen nu niet meer. Heb je nu nog niet genoeg bla bla bla..........word er zo moe van. Wie zijn zij om te bepalen wat ik doe met me leven! Als ik een groot gezin wil, dan kies ik daar voor en daar hoeft een ander het niet mee eens te zijn!

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Idd. zo denk ik er ook over..
    mensen hebben al gauw commentaar..maar wat je wil met je leven moet je zelf bepalen, en dat niet door anderen laten doen. .soms wel moeilijk vind ik zelf...Mijn man is daar zo makkelijk in. a joh laat lekker zegt hij dan. ik weet we zijn nog erg jong, en dan al gaan voor 4e kindje, sommige zie je gewoon denken. o 3 is nog niet genoeg, waar gaat het heen enz.. ik hou daar niet zo van. al krijgen we 10 kinderen.. wat maakt het uit, als wij ons er goed bij voelen. als het ons geschonken word is dat dan zo!
    Hoop dat je je twijfels gauw opzij kan zetten, en weet welke beslissing je gaat nemen.. ben benieuwd joh.. wie weet mogen we keer tegelijk zijn;)...

9. Troelala21

Als t aan mij ligt komt er nog een 4e haha. Voor mij is het wel duidelijk, jah ik heb angsten maar goed die overwin ik vast wel weer als ik het kleintje heb gezien op de echo. Wat me man betreft ja die wil ook wel maar die durft nog niet. Dus die moet ik nog even overtuigen haha....

Haha wie weet, zou wel leuk zijn!

10. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Oeps:) verkeerd begrepen! Maar dan nog: gewoon doen, kan je ook geen spijt krijgen dus! Hoe is het gesprek gegaan gisteravond?

11. Leontine135

Wat leuk! We zitten in hetzelfde schuitje! Ik hoop niet dat wij in de MMM raken, daar heb ik weer twijfels over in hoever we daarmee zullen gaan mocht het niet lukken....pff wel lang 2 jaar, dan ben ik 36, hoe oud ben jij? Succes met wachten, altijd killing ;)

12. Troelala21

Geeft niets hoor......Op zich wel goed. Hij wil ook wel, maar hij moet even over de angst heen...Hij kan zich op dit moment nog niet echt over de drempel zetten, maar dat komt vast wel goed. Want hij is wel heel nieuwsgierig, en benieuwd na een 4e enz....Komt vast goed hihi....

13. Luuske

Luuske Lid

6 sep 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil graag een 3de heb nu een tweeling van 9 maanden en ik wil zo graag nu nog een kleintje erbij! Met manlief besproken en die ging erover nadenken.. we hebben altijd gezegd 2 en tot even geleden had ik dat ook maar ineens is dat omgeslagen en wil ik een derde erbij!
    Ben alleen bang voor weer een tweeling.. dus wil wel via de gyn gaan proberen of hij voor de eisprong kan kijken of er 1 of 2 eitjes vrij komen! Weet alleen niet of ze dat doen.

14. mammavandrie

mammavandrie Actief lid

26 nov 2010
    167
    2
    18
    hoi ja wat leuk is dan toch weer spannend he zo samen een kindje.
    ik ben 27 en mijn man is 33.ik wil best ver gaan voor een kindje van ons samen.maar merk wel dat het me nu vaak teveel word dat het zolang duurt en als het zover is het mis gaat maar ik geef de hoop niet op! hoop dat het bij jullie sneller gaat.
    mijn kinderen zijn 9,8 en bijna 6
    jullie ook succes.

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wow, dan was je er vroeg bij met je kids!!;)

16. Troelala21

Valt wel mee toch? Ik ben 26 en mijn kinderen zijn 8, 6 en 4 jaar.....

17. Leontine135

Persoonlijk vind ik 18 jaar wel vroeg om je eerste kindje te krijgen, niet lullig bedoeld hoor ;) maar ik was 23 toen de eerste kwam en dat was in mijn omgeving al echt jong!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier hetzelfde..kindje met 23, 25 en 27 jaar....wordt hier ook nog steeds als jong gezien;)

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik was 25 , 27 en 29 toen ik beviel.

Ach wat is jong en wat is oud?
    Zolang het welkom is.. En blijkbaar gaat het goed anders zou er vast geen 4e gewenst zijn ;)

Sommigen van 18 kunnen nog heel kinds zijn en sommigen zijn al heel erg volwassen.
    Ik was er eigenlijk nog niet aan toen op mn 25e , ben er wel voor gegaan. Was ongepland maar wel direct welkom.
    Ik merkte bij de komst van de 2e en zeker van de 3e dat ik er hele anders in stond. Mede door de ervaring maar ook mede door mn volwassenheid.

Vandaag bij de gyn geweest. Controle ivm pap3a.
    Was een beetje onduidelijk of het om 3a of 3b ging. Stonden allebei op de verwijskaart. Waarschijnlijk zat ik bij beide net op t randje. 3a gaat eigenlijk vanzelf weg en 3b niet. Hij heeft weer een uitstrijkje gemaakt (was niet fijn en begon gelijk te vloeien)
    Nu moet ik over 3 weken weer komen en krijg ik bioptie.
    Bij de echo was enkel een cyste op een eierstok te zien (2,5cm) maar niet erg en komt de pijn niet vandaan.
    Dus even afwachten nog.

Twijfel is er wel meer voor een 4e..
    Denk ook eerst dit maar even achter de rug en dan weer verder kijken.

20. Leontine135

@eefje, goh wat spannend, lijkt me goed idd om even te wachten wat de biopsie zegt en het zwanger worden nu even uit te stellen of doe je dat niet? Gelukkig weet ik door mijn werk als doktersassistente dat meestal een pap 3b (of 3a) goed te verhelpen/genezen is maar wel even spannend! Sterkte!

Deel Deze Pagina