Kriebels voor een 4e kindje.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eefje28, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine135

Leontine135 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier een knalpositieve ovutest vandaag! Weet wat er vandaag en morgen moet gebeuren ;), beste is toch 24-48 uur erna? Lees wel eens meiden die dan denken dat hun kans verkeken is een dag later.....
    Gister op rtl 4 programma over 15 kinderen gezien, goh, dan zijn wij aan het moeilijk doen! Piece of cake dan 4 kids! Echt petje af voor die moeders!
    Als ik niet was gescheiden en een andere vriend had gekregen dan denk ik dat ik niet aan een 4e was begonnen. Ik vind deze leeftijd van mijn 3 kids erg prettig, lekker zelfstandig! Maar nu we er voor gaan en ik zie een babietje dan smelt ik ook weer en kan ik niet wachten om zelf zwanger te zijn.
    Ergens heb ik het voorgevoel dat het deze ronde raak gaat zijn. Zelfs nu de bevruchting nog moet gebeuren, hoe gek is dat :$. Het is een gevoel dus ik pin me er niet op vast maar het zou zo leuk zijn!
    Hoe vergaat het jullie? Al richting NOD aan het gaan?

Groetjes!:cool:

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi allemaal, ik zie dat er weer een paar zijn bijgekomen gezellig!

Helaas ben 1 juni ongesteld geworden baalde er zo verschrikkelijk van en ook nog een week te vroeg. Dus maar een 8 dagen na Eisprong gehad das natuurlijk veel te kort.
    Troela, ik ben deze week ook echt begonnen met afvallen ben heel mijn lijf en syclus zo zat. Dit is de derde dag ben nu al 1.5 kilo kwijt vooral vocht natuurlijk, maar goed wil eerst 15 eraf en dan zien we wel weer. Maar als ik aan het eind van deze rond zwanger ben is het ook goed. Mijn cyclus is toch erg lang kan dus 5 weken goed afvallen voordat ik ongesteld raak.

Praktisch: nu wonen we ook in een huis zonder zolder de oudste 2 slapen ieder appart en de jongste van 1.5 slaapt nog steeds bij ons. Grotere auto hebben we al. Dit omdat we altijd 4 kindjes hebben geroepen. Wil niet zeggen dat je ze krijgt, maar de wens is er altijd geweest. Na de zomer gaan we verhuizen en heeft ieder een eigen kamer. De 4 e moet dan nog een plekke krijgen, maar dat gaat wel lukken. Tja over later, ik moet ook bekennen dat ik me daar nog niet zo
    Druk om maak. We sparen nu de kinderbijslag voor ze. En de rest zien we dan wel weer. Er zijn ook gezinnen bij die 16 kinderen hebben;) gister toevallig iemand dat programma gezien?

Groetjes lied

3. Leontine135

Ha ik dus! (zie boven) Echt bewonderenswaardig hoor! Mijn oudste dochter van 11 jaar wilde dat ook wel zei ze, ik denk dat het haar flink zal tegenvallen!

Balen dat je zo snel ongi werd, wel heel kort 8 dagen na ei! Wist niet dat dat kon?

Wij hebben een jaar geleden dit huis gekocht en voor iedereen is een kamer gemaakt, en nu dus nog eentje over, zou leuk zijn als die gevuld wordt ;). En een grote auto ook al tijd geleden aangeschaft dus ook wij zijn goed voorbereid. Wbt sparen dat zien we dan wel weer, krijg alimentatie voor de 3 kinderen van mijn ex maar de laatste maanden niet omdat hij financieel er slecht voor staat. Ik hou er rekening mee dat het ooit helemaal zal stoppen....dan gaat sparen ook moeilijk...:(

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Nee 16 is voor mij ook net teveel, maar ik vind het wel erg gezellig om te zien en inderdaad respect voor ze. Aan de andere kant denk ik waarom nou zoveel ben je niet verslaafd aan het zwanger zijn? Maar goed als iemand dit graag wil, wie ben ik dan om te beoordelen.

Hoop voor je dat het deze keer raak is veel plezier de komende dagen!!!!!

5. mams3

mams3 Lid

4 jun 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lies: Jammer dat je ongesteld bent geworden!!!Altijd weer een teleurstelling! Succes weer voor de volgende ronde!
    Ach ja, praktische zaken zijn er om opgelost te worden he!!!;)
    Leontine: Jullie dus een druk weekend;). Vlgs mij heeft het zeker nog wel zin om sex te hebben na je eisprong. Een eitje overleeft +/- 48uur en een zaadcel 72uur. Dus heb je echt wel even tijd:D.
    Wens je een fijn weekend!

Pfffff 15 kinderen, heb inderdaad wel over het programma gehoord.Moet er zelf echt niet aan denken, maar goed ieder zijn eigen invulling.
    Als er een 4de kindje mag komen, dan zal het ECHT!!!!! de laatste zijn;) (zeg ik NU!!!:p)

Ik ga het dit weekend maar eens met vriendlief over hebben....hoe staat hij ertegenover enz.
    Jullie horen het wel!:D

Groetjes Mams3

6. Leontine135

Als wij een kindje krijgen samen en dat is dan dus mijn 4e, dan ga ik daarna voor een sterilisatie. Dan ben ik klaar. Normaal gesproken zou ik de man aansporen maar omdat het zijn eerste is en je nooit weet hoe het loopt in het leven, vind ik dat ik het moet doen.
    Hebben jullie ook plannen in die richting?
    Gister geklust en vandaag of morgen ook nog wel. We zullen zien! Liefs en fijn weekeind!

7. Mamma 2 Boys

Mamma 2 Boys Actief lid

23 jan 2006
    145
    0
    0
    Leontine ; Mooi dat je dat wilt doen, en ik begrijp je standpunt ook !

Hier mag mijn man het toch echt gaan doen ! :D
    Ik heb dan 4 kids gebaard, dat stukje is voor hem.
    Hij heeft er verder ook geen problemen mee hoor !

En toch is die stap nog ver van mijn bed show ! Dat is ook raar.......zo definitief he ? ;)

8. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hier mag manlief ook. Bij mannen is het ook makkelijker ongedaan te maken mocht dat nodig zijn want inderdaad je weet nooit wat er gebeurd.

Vandaag weer veel pijn rechts onderin eitje is aan het rijpen denk ik.

9. Leontine135

Vergis je daar niet in! Het gebeurt heel vaak dat een herstel-operatie niet ~lukt, het is en blijft toch een definitieve ingreep hoor!

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn man zou zich ook laten helpen maar gelukkig twijfelde hij en liggen de papieren weer opgeruimd in de kast. Hij is ook erg nieuwsgierig na een 4e dus die papieren blijven hier lekker ongemoeid liggen. Mocht ik zwanger raken van een 4e dan mag hij zich van mij steriliseren. Na ja liever niet want het liefst zou ik wel 6 kindjes willen maar goed dat is hier niet haalbaar denk ik, dus de knoop gaat er dan maar in. Aan de ene kant ben ik straks best wel bang als er een baby bij is dat het nog wel blijft kriebelen omdat me wens eigenlijk 6 is maar goed dat moet ik dan maar gewoon uitschakelen haha. Ik heb al 3 prachtige kindjes en hoop er nog een 4e bij te mogen krijgen. Zo niet dan is het jammer maar helaas, ik heb al 3 prachtige kindjes mogen krijgen waar ik me handen voor dicht knijp! Toch gaan we het wel proberen hahah....

11. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hè troelala hoe gaat het met afvallen? Ik ben vandaag op de weegschaal en ben 2.6 kilo kwijt helemaal blij want had ook nog eens 4 verjaardagen deze week dus. Hopelijk zet het de komende weken door en ben ik dan aan het eind van deze cyclus helemaal fit om zwanger te worden.

Deel Deze Pagina